Antroji alternatyva kaip geriausia nurodoma baigtame rengti detaliojo plano strateginiame pasekmių aplinkai vertinime (SPAV).
„Taip sukuriama galimybė organizuoti vieningą keleivių aptarnavimo centrą, kuris turėtų tiesioginę jungtį su pietine miesto dalimi – Naujininkų rajonu“, – rašoma dokumente.
Portalas anksčiau skelbė, jog pagal antrąją schemą abi – traukinių ir autobusų – stotys liktų savo vietose, tačiau būtų įvesta miesto viešojo terminalo jungtis į jas abi. Be to, siūloma išlaikyti ir rekonstruoti dabartinį Stoties aikštės skverą. Šiuo atveju būtų pertvarkoma Stoties aikštė, statomas naujas tiltas.
„Atsižvelgsime į ekspertų rekomendacijas ir į išrinktą SPAV alternatyvą“, – portalas cituoja projekto koordinatorių, Vilniaus miesto vyriausiojo architekto skyriaus patarėją Vytautą Lelį.
Vilniaus miesto savivaldybės užsakymu SPAV atliko įmonė „Civitta“. Atliekant šį vertinimą, buvo lyginamos teritorijos modernizavimo alternatyvos ir jų įtaka aplinkai gamtosaugos, ekonominiais, socialinės gerovės ir kultūriniais aspektais.