Įžvelgia Kauno potencialą
Naujojo viešbučio savininkai – bendrovė „Tala“. Anot įmonės direktoriaus Sigito Daugnoro, Kauno miestas pasirinktas dėl augančio turizmo ir verslo potencialo.
Palankią aplinką būtent šiam prekės ženklui įžvelgė ir viešbučių valdymo paslaugas UAB „Tala“ teiksianti UAB „Apex Alliance Management“. Pasak šios lietuviško kapitalo įmonės vadovo Augustino Barausko, Kauno miesto plėtra ir gerėjanti infrastruktūra buvo vieni iš lemiamų tokio sprendimo veiksnių: „Vien 2017 m. Kaune apsigyveno 15 % daugiau užsienio turistų (lyginant su 2016 m.), o pajamos vienam viešbučio kambariui (RevPar) nuo 2014 m. iki 2016 m. išaugo net 20 %. Tačiau miestas tampa patrauklia ne tik kelionių, bet ir verslo kryptimi – tarptautines kompanijas į Kauną vilioja profesionali, išsilavinusi, keletą užsienio kalbų mokanti darbo jėga, tad čia duris atveria ne tik įvairios gamybos įmonės, bet ir paslaugų centrai.“
2015 m. Kaune buvo apie 40 tūkst. m2 verslo paskirties patalpų. 2019 m. šis skaičius turėtų išaugti beveik 4 kartus ir siekti 150 tūkst. m2. A. Barauskas pabrėžia ir strategiškai patogią miesto lokaciją: „Via Baltica“ automagistralė, tiesiama „Rail Baltica“ geležinkelio linija, sparčiai besiplečiantis Kauno oro uostas (lyginant su 2016 m. I pusmečiu, 2018 m. I pusmetį skrydžių kiekis čia išaugo 28 %) ir LEZ miestą daro dar patrauklesnį tiek keliautojams, tiek investuotojams. Išanalizavus bendrą ekonominę, politinę ir viešbučių sektoriaus aplinką priimtas sprendimas Kaune atidaryti modernų ir tarptautinius standartus atitinkantį viešbutį.“
Raktas nuo kambario – bare
2020 m. viduryje duris atversiantis viešbutis miesto svečiams pasiūlys 175 kambarius. Viešbučio projektą pagal tarptautinio prekės ženklo „Moxy“ gaires kūrė architektų biuras G.Natkevičius ir partneriai, interjerą – R. Čimkaus studija. Visame pasaulyje (tinklo viešbučiai plačiai išsidėstę JAV, didžiojoje dalyje Europos ir Azijoje) „Moxy“ didelį dėmesį skiria bendrajai erdvei: čia nuolat veikia užkandžių ir gėrimų baras, įkurta žaidimų zona, vyksta vakarėliai ir užsimezga naujos draugystės. Įdomu tai, kad šiuose viešbučiuose nėra registratūros – svečiai kambario raktą pasiima bare.
Tokia filosofija „Moxy“ siekia pritraukti šiuolaikinį jauną profesionalą, kuris šiandien trumpalaikės nuomos ar dalijimosi ekonomikos bendrovių siūlomus būstus renkasi todėl, kad vieta, kurioje apsistoja, jiems yra dalis kelionės įspūdžių. Be to, šio tinklo viešbučiuose įdiegti ir inovatyvus bei aplinką tausojantys sprendimai, kuriuos ši vartotojų grupė itin vertina. Siekiant taupyti išteklius, inžinerinių sistemų valdymas automatizuotas ir kinta priklausomai nuo viešbučio užimtumo ir svečių skaičiaus, viešbutyje taip pat įrengta energiją taupanti šildymo ir vėsinimo sistema, o stogo ir fasado danga pagaminta iš medžiagos, šalinančios aplinkoje esantį anglies dvideginį.