Vilniaus oro uostas plėsis – ieško naujojo terminalo rangovų

Vilniaus oro uostas, priklausantis Lietuvos oro uostų tinklui, šiandien paskelbė viešąjį pirkimą ir pradeda ieškoti rangovo, kuriam bus patikėta statyti naująjį dviaukštį keleivių išvykimo terminalo modulį šiaurinėje oro uosto dalyje (projekto autoriai – architektų biuras Vilniaus architektūros studija).

Vilniaus oro uostas paskelbė viešąjį pirkimą ir pradeda ieškoti rangovo, kuriam bus patikėta statyti naująjį dviaukštį keleivių išvykimo terminalo modulį šiaurinėje oro uosto dalyje.<br>vizual.
Vilniaus oro uostas paskelbė viešąjį pirkimą ir pradeda ieškoti rangovo, kuriam bus patikėta statyti naująjį dviaukštį keleivių išvykimo terminalo modulį šiaurinėje oro uosto dalyje.<br>vizual.
Vilniaus oro uostas paskelbė viešąjį pirkimą ir pradeda ieškoti rangovo, kuriam bus patikėta statyti naująjį dviaukštį keleivių išvykimo terminalo modulį šiaurinėje oro uosto dalyje.<br>vizual.
Vilniaus oro uostas paskelbė viešąjį pirkimą ir pradeda ieškoti rangovo, kuriam bus patikėta statyti naująjį dviaukštį keleivių išvykimo terminalo modulį šiaurinėje oro uosto dalyje.<br>vizual.
Vilniaus oro uostas paskelbė viešąjį pirkimą ir pradeda ieškoti rangovo, kuriam bus patikėta statyti naująjį dviaukštį keleivių išvykimo terminalo modulį šiaurinėje oro uosto dalyje.<br>vizual.
Vilniaus oro uostas paskelbė viešąjį pirkimą ir pradeda ieškoti rangovo, kuriam bus patikėta statyti naująjį dviaukštį keleivių išvykimo terminalo modulį šiaurinėje oro uosto dalyje.<br>vizual.
Vilniaus oro uostas paskelbė viešąjį pirkimą ir pradeda ieškoti rangovo, kuriam bus patikėta statyti naująjį dviaukštį keleivių išvykimo terminalo modulį šiaurinėje oro uosto dalyje.<br>vizual.
Vilniaus oro uostas paskelbė viešąjį pirkimą ir pradeda ieškoti rangovo, kuriam bus patikėta statyti naująjį dviaukštį keleivių išvykimo terminalo modulį šiaurinėje oro uosto dalyje.<br>vizual.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Dec 23, 2019, 9:32 AM, atnaujinta Dec 23, 2019, 9:59 AM

Pastačius šį 14,4 tūkst. kv. metrų ploto terminalą, bendras Vilniaus oro uosto keleivių terminalų plotas išaugs trečdaliu, o keleivių pralaidumas dvigubai – nuo 1200 keleivių per valandą iki 2400.

Kartu su naujojo terminalo statyba bus vykdoma ir priešais Vilniaus oro uostą esančių transporto prieigų pertvarka: bus atnaujinti inžineriniai tinklai, keičiama danga, įrengtos stoginės ir kuriama nauja, žymiai pralaidesnė transporto schema. Visiems šiems darbams įgyvendinti Vilniaus oro uostas jau paskelbė viešąjį pirkimą ir šiuo metu dairosi tinkamiausio partnerio.

„Išskirtinis dėmesys skiriamas energiniam naudingumui ir tvarumui. Išvykimo terminalo moduliui keliame aukštesnius energetinius ir aplinkosaugos reikalavimus nei šiuo metu reglamentuojama teisės aktuose. Oro uostas yra netradicinė, ypatingos saugos ir atidumo reikalaujanti vieta, tad atitinkamos sąlygos numatomos statybų rangovui.

Statybų metu bus būtina užtikrinti juos vykdančių ir oro uoste esančių žmonių saugumą bei atitinkamą keleivių komfortą. Statybų kokybė ir terminai yra vieni iš esminių projekto tikslų, todėl darbus planuojama organizuoti keliomis pamainomis bei užtikrinti patyrusio inžinerinio personalo dalyvavimą organizuojant ir prižiūritn statybos darbus.

Atsižvelgiant į projekto mastą ir specifiką, dar prieš pirkimo paskelbimą vykdėme rinkos konsultacijas, siekėme užtikrinti didesnę konkurenciją ir sklandesnį atrankos procesą“, – paskelbto viešojo pirkimo sąlygas komentavo Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos programos projektų vadovas Arnas Dūmanas.

Naujasis keleivių išvykimo terminalas įsiterps tarp dabartinio ir šiuo metu statomo VIP terminalo su konferencijų centru.

Naujasis terminalas bus dviejų aukštų pastatas, kurio pirmajame aukšte, kaip planuojama, veiks keleivių registracijos erdvė su savitarnos galimybėmis, bus įrengtos bendros viešosios erdvės, kavinės, taip pat ir kitos komercinės zonos bei aviakompanijų biurai.

Pastato centre projektuojami techniniai plotai – bagažo patikros ir rūšiavimo, inžinerinių sistemų patalpos. Antrajame aukšte ketinama įkurti jaukią saugumo patikros zoną ir išvykimo vartus Šengeno šalių keleiviams. Su dabartiniu keleivių terminalu naujasis bus sujungtas erdvia galerija, kuri užtikrins komfortišką susisiekimą tarp terminalų.

Teigiama, kad tiksli projektui įgyvendinti reikalingų investicijų suma paaiškės po viešojo pirkimo.

Pasak Vilniaus oro uosto vadovo Dainiaus Čiuplio, naujojo terminalo statybos yra vienas iš oro uosto rekonstrukcijos etapų. Ir jis būtinas, siekiant aptarnauti augančius keleivių srautus, gerinti keleivių patirtį ir didinti oro uosto pajėgumus.

„Jau dabar Vilniaus oro uostas yra pasiekęs turimas pajėgumų ribas ir kasmet aptarnaujame vis daugiau keleivių, taigi plėtra mums ir keleiviams yra būtina ir labai svarbi. Naujasis terminalas praplės su tiesiogine veikla susijusias oro uosto operacines ir technologines galimybes, leis padidinti neaviacinių paslaugų asortimentą. Tolimesnėje perspektyvoje, turint tokius statybinius ir inžinerinius sprendinius, galėsime lengvai inicijuoti kokybinius pokyčius ir diegti naujus patobulinimus“, – sako D. Čiuplys.

Vilniaus oro uostas naujojo terminalo statybų rangovą viešojo pirkimo būdu planuoja išsirinkti iki 2020 metų vidurio ir iškart pradėti darbus. Jau šio pirkimo pristatymo metu, konsultacijų renginių metu – buvo jaučiamas tarptautinių kompanijų dėmesys šio projekto vykdymui.

Baigus rangos darbus, naujasis terminalas keleivius galėtų priimti jau 2022 metų antroje pusėje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.