Vilnietę papiktino bendrovės „Hanner“ atstovų elgesys: „Nusipirkome butą ir tada prasidėjo problemos“

Į portalą lrytas.lt kreipėsi vilnietė Aneta, kuri, įsigijusi ir įsirengusi butą projekte „Paparčių namai“, netrukus buvo priversta griauti tai, kas buvo padaryta. Vos tik įsikėlė nuomininkai, šeima su mažu vaiku, į buto duris pasibeldė kaimynas, gyvenantis aukštu žemiau – pro jo buto lubas pradėjo tekėti vanduo.

Į portalą lrytas.lt kreipėsi vilnietė Aneta, kuri, įsigijusi ir įsirengusi butą projekte „Paparčių namai“, netrukus buvo priversta darsyk prisiminti remonto darbus.<br>lrytas montažas
Į portalą lrytas.lt kreipėsi vilnietė Aneta, kuri, įsigijusi ir įsirengusi butą projekte „Paparčių namai“, netrukus buvo priversta darsyk prisiminti remonto darbus.<br>lrytas montažas
Į portalą lrytas.lt kreipėsi vilnietė Aneta, kuri, įsigijusi ir įsirengusi butą projekte „Paparčių namai“, netrukus buvo priversta darsyk prisiminti remonto darbus.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Į portalą lrytas.lt kreipėsi vilnietė Aneta, kuri, įsigijusi ir įsirengusi butą projekte „Paparčių namai“, netrukus buvo priversta darsyk prisiminti remonto darbus.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Į portalą lrytas.lt kreipėsi vilnietė Aneta, kuri, įsigijusi ir įsirengusi butą projekte „Paparčių namai“, netrukus buvo priversta darsyk prisiminti remonto darbus.<br>cityfe.eu nuotr.
Į portalą lrytas.lt kreipėsi vilnietė Aneta, kuri, įsigijusi ir įsirengusi butą projekte „Paparčių namai“, netrukus buvo priversta darsyk prisiminti remonto darbus.<br>cityfe.eu nuotr.
Į portalą lrytas.lt kreipėsi vilnietė Aneta, kuri, įsigijusi ir įsirengusi butą projekte „Paparčių namai“, netrukus buvo priversta darsyk prisiminti remonto darbus.<br>cityfe.eu nuotr.
Į portalą lrytas.lt kreipėsi vilnietė Aneta, kuri, įsigijusi ir įsirengusi butą projekte „Paparčių namai“, netrukus buvo priversta darsyk prisiminti remonto darbus.<br>cityfe.eu nuotr.
Į portalą lrytas.lt kreipėsi vilnietė Aneta, kuri, įsigijusi ir įsirengusi butą projekte „Paparčių namai“, netrukus buvo priversta darsyk prisiminti remonto darbus.<br>cityfe.eu nuotr.
Į portalą lrytas.lt kreipėsi vilnietė Aneta, kuri, įsigijusi ir įsirengusi butą projekte „Paparčių namai“, netrukus buvo priversta darsyk prisiminti remonto darbus.<br>cityfe.eu nuotr.
Į portalą lrytas.lt kreipėsi vilnietė Aneta, kuri, įsigijusi ir įsirengusi butą projekte „Paparčių namai“, netrukus buvo priversta darsyk prisiminti remonto darbus.<br>cityfe.eu nuotr.
Į portalą lrytas.lt kreipėsi vilnietė Aneta, kuri, įsigijusi ir įsirengusi butą projekte „Paparčių namai“, netrukus buvo priversta darsyk prisiminti remonto darbus.<br>cityfe.eu nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

May 24, 2021, 9:32 AM, atnaujinta May 24, 2021, 1:23 PM

Nustebino abejingumas

Aneta pasakojo, jog į kaimyno skundą sureagavo nedelsdama, pasikvietė santechniką montavusius meistrus, šie, ką galėjo, patikrino, tačiau nieko blogo nerado.

Moteris teigė kreipusis į namą administruojančią įmonę. Jos žodžiais, atvykę įmonės atstovai išsyk puolė kaltinti, kad tai dėl jų kaltės į kaimyninį butą bėga vanduo, tad jeigu nieko nesiims, teks užsukti vandenį. Moteris sulaukė pasiūlymo daužyti tik ką suklotas plyteles ir ieškoti problemos.

Pradžioje Aneta teigė atsisakiusi tą daryti, nes santechnikai, kurie patys ir įrengė vonią, nieko blogo nerado, nebuvo aišku, ar tikrai problema jos bute. Galiausiai namo administratorius vandenį užsuko.

Moters samdyti meistrai priežasties siūlė ieškoti pas kaimyną, tačiau šis atsisakė ką nors įsileisti į butą. Galų gale, vilnietė pasakojo nusileidusi: nuomininkus perkraustė į viešbutį, o vonioje išdaužė plyteles, išlupo santechniką. Santechnikai dar kartą patvirtino: jokių problemų nėra.

Tuo, Anetos žodžiais, įsitikino ir bute darsyk apsilankę namą administruojančios įmonės atstovai. Moteris, norėdama apsidrausti, teigė paprašiusi raštu patvirtinti, kad butą apžiūrėjo ir problemos nenustatė. Rašto prašė kelias dienas, galiausiai gavo atsakymą, kad visgi nėra aišku, kas iš tiesų nutiko, ir dėl kieno kaltės, taigi, rašto nebus.

„Mes negalime tvarkyti grindų, nes bijome, kad po savaitės vėl belsis į duris ir sakys, kad visgi mes esame kalti. Su mumis nebendraujama, esame ignoruojami. Atėjo, nusprendė, kad esame kalti, daužykite plyteles, ieškokite problemos, kalbėkitės su kaimynu ir ieškokite priežasties. Aš buvau nustebusi, nes yra namo administratorius, mes mokame didelius pinigus, bet pagalbos nesulaukiame“, – guodėsi moteris.

Moters žodžiais, pas ją viešintis užsienietis šokiruotas, kad ji negaunanti paaiškinimo raštu, maža to, ji taip ir nesulaukė įmonės atsiprašymo.

„Kaimynas neįsileido, tai ateisime čia, užsuksime vandenį. Klausiau, kas atlygins nuostolius, buvo atsakyta, kad nežino. Vadinasi, galima įsibrauti į butą, išlupti grindis ir išeiti raštiškai nepatvirtinus, kad apžiūrėjo ir nieko nerado. Pradžioje lupti plyteles apskritai atsisakiau, nes buvo neaišku, kas bus, jei kalti ne mes. Atsakymo taip ir nesulaukiau. Kas apmokės nuomininkų viešnagę viešbutyje taip pat neaišku“, – apgailestavo pašnekovė.

Teigia, jog problema sprendžiama

Projekto plėtotojas bendrovė „Hanner“ portalui lrytas.lt pateiktame komentare teigė, jog gali pakomentuoti tik bendrovės „Hanner“ veiksmus ar sprendimus, kurie susiję išskirtinai su vandens tiekimo laikinu nutraukimu vieno iš butų savininko nurodymu dėl jo bute įvykusios vandentiekio avarijos.

Kaip teigiama bendrovės komentare, 2021 05 05 įmonė „Hanner“ gavo pranešimą, jog dėl viename iš butų projekte „Paparčių namai“ įvykusios vandens inžinerinių tinklų avarijos būtina laikinai, iki bus pašalintos avarijos priežastys, sustabdyti vandens tiekimą. Vieno iš butų savininkų nurodymu, taip pat įsitikinus vandens tiekimo sustabdymo būtinybe, 2021 05 14 dieną vandens tiekimas laikinai sustabdytas.

Gegužės 21-ąją minėto buto savininkas bei avariją šalinusi bendrovė mums patvirtino, jog problema jau išspręsta, tačiau vandens tiekimą dėl bute vykdytų darbų bus galima atnaujinti pirmadienį, t. y. 2021 05 24-ąją.

„Gavę reikalingus patvirtinimus, vandens tiekimą atnaujinsime nedelsdami. Dėl vandens tiekimo atnaujinimo tikslaus momento buto savininkę informuosime papildomai. Apie avarijos pašalinimo eigą buto savininkę taip pat jau esame informavę.

Kitus klausimus, kurie susiję su konkrečiais darbais, vykdytais konkrečių butų savininkų ar su jais susijusių trečiųjų asmenų, turėtų komentuoti patys asmenys“, – teigiama bendrovės atsakyme.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.