Patvirtintos Baltojo tilto rekonstrukcijos idėja lieka stalčiuje: kodėl ir kas vietoj jos?

Prieš kelerius metus miesto savivaldybė pritarė Baltojo tilto rekonstrukcijos projektui, po kurio tarp Europos aikštės ir tilto turėjo atsirasti pėsčiųjų viadukas. Projektas jau buvo pristatytas visuomenei ir, atrodo, kad greitu metu bus įgyvendintas. Planai pasikeitė: projekto nebeliko, viaduko nebus.

Prieš kelerius metus miesto savivaldybė pritarė Baltojo tilto rekonstrukcijos projektui, po kurio tarp Europos aikštės ir tilto turėjo atsirasti pėsčiųjų viadukas.<br>Vizual.
Prieš kelerius metus miesto savivaldybė pritarė Baltojo tilto rekonstrukcijos projektui, po kurio tarp Europos aikštės ir tilto turėjo atsirasti pėsčiųjų viadukas.<br>Vizual.
Prieš kelerius metus miesto savivaldybė pritarė Baltojo tilto rekonstrukcijos projektui, po kurio tarp Europos aikštės ir tilto turėjo atsirasti pėsčiųjų viadukas.<br>Vizual.
Prieš kelerius metus miesto savivaldybė pritarė Baltojo tilto rekonstrukcijos projektui, po kurio tarp Europos aikštės ir tilto turėjo atsirasti pėsčiųjų viadukas.<br>Vizual.
Prieš kelerius metus miesto savivaldybė pritarė Baltojo tilto rekonstrukcijos projektui, po kurio tarp Europos aikštės ir tilto turėjo atsirasti pėsčiųjų viadukas.<br>Vizual.
Prieš kelerius metus miesto savivaldybė pritarė Baltojo tilto rekonstrukcijos projektui, po kurio tarp Europos aikštės ir tilto turėjo atsirasti pėsčiųjų viadukas.<br>Vizual.
Prieš kelerius metus miesto savivaldybė pritarė Baltojo tilto rekonstrukcijos projektui, po kurio tarp Europos aikštės ir tilto turėjo atsirasti pėsčiųjų viadukas.<br>Vizual.
Prieš kelerius metus miesto savivaldybė pritarė Baltojo tilto rekonstrukcijos projektui, po kurio tarp Europos aikštės ir tilto turėjo atsirasti pėsčiųjų viadukas.<br>Vizual.
Prieš kelerius metus miesto savivaldybė pritarė Baltojo tilto rekonstrukcijos projektui, po kurio tarp Europos aikštės ir tilto turėjo atsirasti pėsčiųjų viadukas.<br>Vizual.
Prieš kelerius metus miesto savivaldybė pritarė Baltojo tilto rekonstrukcijos projektui, po kurio tarp Europos aikštės ir tilto turėjo atsirasti pėsčiųjų viadukas.<br>Vizual.
Prieš kelerius metus miesto savivaldybė pritarė Baltojo tilto rekonstrukcijos projektui, po kurio tarp Europos aikštės ir tilto turėjo atsirasti pėsčiųjų viadukas.<br>Vizual.
Prieš kelerius metus miesto savivaldybė pritarė Baltojo tilto rekonstrukcijos projektui, po kurio tarp Europos aikštės ir tilto turėjo atsirasti pėsčiųjų viadukas.<br>Vizual.
Daugiau nuotraukų (6)

Aneta Kurowska

Jan 31, 2023, 12:18 PM, atnaujinta Jan 31, 2023, 8:40 PM

„Baltojo tilto pėsčiųjų viaduko projektiniai pasiūlymai buvo rengti 2018 metais ir prieš keletą metų pristatyti gyventojams. Vis dėlto, savivaldybei dar kartą įvertinus planuotą projektą, viaduko tikslingumą ir poreikį šioje vietoje, apsispręsta jo neįgyvendinti“, – pakomentavo miesto savivaldybė.

Taigi, vilniečiai miesto centre didelių permainų nepamatys. Anksčiau buvo planuojama, kad projektas bus realizuotas kartu su pastatytu „Artery“ kompleksu. Viadukas turėjo vesti žmones nuo tilto iki pat Europos aikštės, iki dabartinės pėsčiųjų perėjos.

Paties „Artery“ projekto statybos irgi vėluoja dviem metais. Jį planuojama užbaigti šių metų vasarą. Projektas vėluoja dėl sudėtingumo – užtruko projektavimas, sunki konstrukcija reikalauja daugiau dėmesio ir darbo nei kituose sostinėje vystomuose projektuose. Planuojama atidarymo data – 2023 m. ruduo. Į projektą buvo investuota daugiau nei 70 mln. eurų.

Kompleksas susidarys iš dviejų pastatų: septynių aukštų podiumo dalies aukštis bus 34 m, o dvidešimties aukštų biurų bokšto aukštis – 84 m. Absoliutinė statinio bokšto viršūnės altitudė yra 190,3 m.

Požeminėje komplekso dalyje, į kurią bus integruota požeminė Konstitucijos pr. pėsčiųjų perėja, jungianti prie Vilniaus miesto savivaldybės esančią Europos aikštę su Baltuoju tiltu, bus įrengta dviračių saugykla bei vienas didžiausių sostinės elektromobilių bei elektrinių paspirtukų įkrovimo vietų kompleksų.

Apie padidėjusį transporto priemonių srautą taip pat pagalvota. Verslo centro architektai šį klausimą išsprendė suprojektuodami net tris įvažiavimus, kuriais transportas galės judėti abiem kryptimis. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.