Nauja mada tiesiog užtvindė internetą – gėlių pardavėjai trina rankomis

Kambariniai augalai tapo nauju socialinių tinklų vartotojų statuso simboliu.

Augalų augintojai mėgėjai sykį per savaitę fotografuoja savo monsterą ir nuotrauką rodo socialiniame tinkle „Instagram“.<br> 123rf.com nuotr.
Augalų augintojai mėgėjai sykį per savaitę fotografuoja savo monsterą ir nuotrauką rodo socialiniame tinkle „Instagram“.<br> 123rf.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 20, 2019, 4:28 PM

Kaip rašo austrų laikraštis „Kurier“, augalų augintojai mėgėjai sykį per savaitę fotografuoja savo monsterą ir, kruopščiai paruošę kadrą, jį skelbia socialiniame tinkle „Instagram“.

Grotažymė #monsteramonday pirmą sykį buvo įrašyta 2016 metais. Tą padarė amerikietė Morgan Doane. Tada ji su tinklaraštininke Erin Harding subūrė bendruomenę, prie kurios internete šiandien prisijungę 480 tūkst. žmonių.

Austrijos sostinėje Vienoje gyvenanti 32-ejų Iwona Laub, rašanti tinklaraštį apie augalus, teigia, kad JAV tokio turinio tinklapiai itin populiarūs. Netgi tie autoriai, kurie publikuoja vien augalų nuotraukas, turi po 50 tūkst. sekėjų.

Dėmesio sulaukia neįprasti augalai, kuriuos sudėtinga surasti ir, suprantama, fotogeniški augalai. Pavyzdžiui, tokie, kurių lapai dengti taškeliais, ar egzotiškos filodendrų rūšys. Pastariesiems netgi sumanyta atskira grotažymė #philodendronfriday.

„Kai „Instagram“ tinkle išpopuliarėja koks nors augalas, sulaukiu klientų, kurie, rodydami fotografijas, sako norintys įsigyti ką nors panašaus“, – laikraščiui pasakojo kambarinių augalų parduotuvę Vienoje turinti Andrea Mühlwisch.

Pirmasis augalas, kurio pirkėjų antplūdžio ji sulaukė po nuotraukų socialiniame tinkle, buvo pilėja. Šiuo metu itin populiarios tos pačios pilėjos, kurių lapų raštas primena arbūzą.

A.Mühlwisch yra pastebėjusi, kad dalis žmonių augalus perka tik dėl to, kad pasidarytų nuotrauką, kurią galėtų įkelti į „Instagram“.

„Gerą tinklaraštininką galima atpažinti iš to, ar jis fotografuoja tą patį augalą ir rodo, kaip šis keičiasi“, – pabrėžė pašnekovė.

Dienraštis „The New York Times“ suskaičiavo, kad pernai ketvirtį visų parduotų kambarinių augalų nupirkę asmenys buvo 18-34 metų. Tai miestiečiai, kurie negali turėti sodo, tačiau augalus mėgsta.

Vis dėlto I.Laub pabrėžia, kad negalima atmesti ir dar vieno – psichologinio – aspekto, kai jaučiamas malonumas kuo nors rūpinantis.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.