Ekologijos triumfas: mados gigantas atsisakė tikro kailio

Gyvūnų teisių organizacijų aljansas „Be kailio“ („Fur Free Alliance“) šiandien oficialiai išreiškė susižavėjimą ir palaikymą mados gigantui „Armani“ už sprendimą atsisakyti prekybos natūralaus kailio gaminiais. Šiuo žingsniu vienas prašmatniausių italų prekių ženklų atsakė į vis didėjantį poreikį etiškai ir aplinką tausojančiai madai.

Mados gigantai vis dažniau pasisako už drabužius be tikro kailio.<br>123rf asociatyvi nuotr.
Mados gigantai vis dažniau pasisako už drabužius be tikro kailio.<br>123rf asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Mar 22, 2016, 2:11 PM, atnaujinta May 31, 2017, 11:17 PM

Nuo 2016-ųjų rudens-žiemos kolekcijos „Armani“ atsisakys viso natūralaus kailio (taip pat ir triušių). Italų mados namai prisiėmė šį įsipareigojimą po to, kai ėmė bedradarbiauti su tarptautiniu aljansu „Be kailio“, kurį sudaro daugiau nei 40 gyvūnų apsaugos organizacijų, pasišventusių užbaigti kailių industrijos veiklą visame pasaulyje.

Giorgio Armani apie aplinkai ir gyvūnams draugiško sprendimo poveikį savo verslui atsiliepė teigiamai: „Man malonu pranešti, kad „Armani“ grupė tvirtai įsipareigoja nuo šiol atsisakyti gyvūnų kailio naudojimo mūsų kolekcijose. Technologijų pažanga suteikia mums tinkamų alternatyvų, tad žiaurios žvėrininkystės praktikos madai visiškai nebereikalingos. Šis svarbus žingsnis, kurį žengiame kartu su visa kompanija, yra ilgai vykusio pozityvaus kaitos proceso rezultatas. Siekiame parodyti kokia svarbi mums yra aplinkos ir gyvūnų apsauga.“

Didžioji dalis kailio, naudojamo mados industrijoje, gaunama iš kailių fermų, kuriose laukiniai gyvūnai laikomi ankštuose narvuose ir nužudomi žiauriais metodais, kurie išsaugo kailį nesugadintą, pvz.: uždusinami dujomis arba nupurtomi elektra per analinę angą. Negana to, kailio gamyba kenkia aplinkai ir žmonių sveikatai dėl daugybės kailių apdirbimo procese naudojamų chemikalų.

Nuspręsdamas nebepardavinėti tikro kailio, Giorgio Armani prisijungia prie kitų garsių dizainerių – Huggo Boss, Tommy Hilfiger, Calvin Klein ir Stella McCartney – ir atkreipia dėmesį į klausimus, kurie rūpi naujos kartos vartotojams.

Lietuvos gyvūnų teisių organizacijos „Tušti narvai“ (kuri taip pat priklauso tarptautiniam aljansui) atstovai pasikeitusią italų kompanijos poziciją dėl kailio įvardija kaip svarbią pergalę: „Armani“ pavyzdys dar kartą įrodo, kad dizaineriai ir mados vartotojai gali išreikšti savo kūrybinę laisvę bei mėgautis prabanga neremdami žiauraus gyvūnų išnaudojimo. Giorgio Armani ištisus dešimtmečius mados pasaulyje figūruoja naujų tendencijų priešakyje; naujausias jo pareiškimas patvirtina mūsų įsitikinimą, kad atjauta, sąmoningas vartojimas ir inovatyvumas yra mados ateitis.“

Pasikeitęs visuomenės požiūris į gyvūnų vertę ir ilgai trukęs priešinimasis kailių industrijai lėmė kailių fermų uždraudimą Jungtinėje Karalystėje, Nyderlanduose, Austrijoje ir Kroatijoje. Debatams dėl kailių fermų uždraudimo plečiantis į kitas šalis, vis daugiau vyriausybių įvertina gyvūnų gerovę kaip svarbią temą ir pripažįsta, kad kailių pramonė nėra perspektyvi.

Etiškas „Armani“ sprendimas apsaugos tūkstančius gyvūnų nuo kentėjimo. Su šiuo pasirinkimu kompaniją sveikina ne tik „Fur Free Alliance“, bet ir milijonai jų pasekėjų visame pasaulyje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.