Ši medžiaga yra skirta vyresniems nei 18 metų skaitytojams.
Ar jums jau yra 18 metų?
Ne

Kas iš tiesų yra G taškas ir kaip jį rasti

Niekas nežino, kur jis, bet kai jį randa – tai nuostabu. Taip skelbia šiuo metu garsiai aptarinėjama Vilniaus reklama užsienyje anglų kalba. Kur yra Vilnius, kiekvienas lietuvis tikrai žino, bet ar viskas žinoma apie paslaptingąjį G tašką? Kuo jis ypatingas? Kaip jį rasti ir kiek jis svarbus intymiam gyvenimui?

  Seksologai tvirtina, kad teisingai liečiant G tašką paprastai moterys patiria daugiau malonumo ir stipresnį orgazmą.<br>„123rf.com“ nuotr.
  Seksologai tvirtina, kad teisingai liečiant G tašką paprastai moterys patiria daugiau malonumo ir stipresnį orgazmą.<br>„123rf.com“ nuotr.
  Seksologai tvirtina, kad teisingai liečiant G tašką paprastai moterys patiria daugiau malonumo ir stipresnį orgazmą.<br> 123rf nuotr.
  Seksologai tvirtina, kad teisingai liečiant G tašką paprastai moterys patiria daugiau malonumo ir stipresnį orgazmą.<br> 123rf nuotr.
 Reklama sulaukė populiaraus Jungtinių Amerikos Valstijų komiko Johno Oliverio dėmesio.
 Reklama sulaukė populiaraus Jungtinių Amerikos Valstijų komiko Johno Oliverio dėmesio.
 Reklama sulaukė populiaraus Jungtinių Amerikos Valstijų komiko Johno Oliverio dėmesio.
 Reklama sulaukė populiaraus Jungtinių Amerikos Valstijų komiko Johno Oliverio dėmesio.
Daugiau nuotraukų (4)

„Lietuvos rytas“

Aug 18, 2018, 7:08 PM, atnaujinta Aug 18, 2018, 7:12 PM

Pirmiausia pradėkime nuo to, kad, priešingai nei tvirtina kai kurie kritikai, G taškas iš tikrųjų egzistuoja ir yra labai svarbus moters orgazmui. Seksologai tvirtina, kad teisingai liečiant G tašką paprastai moterys patiria daugiau malonumo ir stipresnį orgazmą.

Tačiau kodėl paslaptingasis moterų malonumo taškas vadinamas būtent G tašku? Savo vardą jis gavo nuo vokiečių gydytojo ir mokslininko Ernsto Gräfenbergo.

Per savo karjerą vokiečių medikas kruopščiai studijavo moterų orgazmą ir 1950-aisiais medicinos literatūroje apibūdino paslaptingą pasitenkinimo tašką vaginoje.

Nors E.Gräfenbergas – vienas pirmųjų šių laikų mokslininkų, aprašiusių šią erotinę zoną, manoma, kad jau XI a. lengvai stimuliuojamą moterų intymų tašką aprašė ir senovės indai.

G tašku šią ypatingą erotinę zoną, kurios stimuliavimas moterims gali suteikti išskirtinį malonumą ir net moterišką ejakuliaciją, mokslininkai ir medikai pradėjo vadinti 1980-aisiais.

Tačiau tiktai 2012-aisiais amerikiečių ginekologas Adamas Ostrzenskis pirmą kartą G tašką pripažino kaip tikrą fizinę struktūrą.

Dvejojančių buvo daugybė. Manyta, kad ginekologas suinteresuotas kalbėti G taško tema, nes jo privačioje klinikoje tarp siūlomų procedūrų buvo ir pasiūlymas pasitelkus plastinę chirurgiją padidinti G tašką.

Nors abejojančių, kad G taškas egzistuoja, šiais laikais beveik nėra, kai kurie medikai nėra įsitikinę jo svarba moterų orgazmo stiprumui.

Kritikai šią zoną vadina išsigalvojimu ir juokaudami prilygina ją tikrovėje neegzistuojantiems angelams ar vienaragiams. Jų nuomone, bet kokie su lietimu susiję seksualiniai pojūčiai kyla dėl nervų, esančių klitoryje arba šalia jo.

Bet kuriuo atveju nė viena moters kūno dalis kaip viena paslaptingiausių ir mistiškiausią nėra tiek daug aptarinėjama.

Abiejų lyčių atstovai siekia surasti G tašką ir geriau pažinti.

Tad kas gi yra tas G taškas ir kur jis randamas? Seksologai turi aiškų atsakymą.

G taškas – tai mažytė, apelsino žievelę primenanti grublėta pupelės dydžio liauka.

Kai kuriuose šaltiniuose šis taškas apibūdinamas tarsi vyrų prostatos atitikmuo. Masažuojant šiuos abu taškus patiriamas stipresnis ir ilgesnis orgazmas.

Moteriai lytiškai susijaudinus G taško zona gali padidėti beveik dvigubai – iki graikinio riešuto dydžio.

G tašką galima rasti priekinėje vaginos dalyje – šalia vidinės priekinės makšties sienelės, maždaug 5 centimetrų gylyje.

Nors, rodos, visų moterų fiziologija yra vienoda, tiksli G taško vieta gali skirtis, nelygu moters amžius, vaikų skaičius ir net genetika.

Pasak seksologų, moterys gali pačios pirštais apčiuopti savo G tašką.

Tiesa, vienos lengviau, kitos turi tam skirti daugiau laiko.

G taško paieškoms neretai praverčia moteriški sekso žaisliukai, kurie dažnai ir yra skirti būtent šiam taškui stimuliuoti.

Tam tikros sekso pozos, pavyzdžiui, kai moteris yra viršuje, taip pat gali padėti lengviau atrasti paslaptingąjį malonumų tašką.

Todėl seksologai ragina moteris nebijoti drauge su savo partneriais eksperimentuoti ir į pagalbą pasitelkti erotinius moteriškus žaislus.

Seksologai tvirtina, kad moterims didesnį seksualinį malonumą galėtų sukelti kasdien atliekami vadinamieji Kegelio pratimai, kai treniruojami dubens raumenys.

Kai kurie plastikos chirurgai siūlo specialias kolageno arba kamieninių ląstelių injekcijas, kurios neva padidina G taško plotą ir gali padidinti šios zonos jautrumą, o drauge ir patiriamą malonumą ją liečiant.

Vis dėlto įrodymų, kad šios operacijos turi didelės įtakos, nėra.

Manoma, kad jos labiau veikia kaip placebo efektas.

Medikų pasaulyje diskutuojama ir dėl to, ar klitorinis ir vaginalinis orgazmai turėtų būti atskirti kaip du skirtingi dalykai. Bet kuriuo atveju įvairiausiais tyrimais jau įrodyta, kad su amžiumi moterų sekso kokybė tik gerėja.

Kadangi G taško orgazmo stiprumas priklauso nuo estrogeno hormono, dauguma jaunesnių nei 30 metų moterų patiria daugiau malonumo klitorinio orgazmo metu.

Vyresnėms moterims daugiau pasitenkinimo suteikia vaginalinis orgazmas.

Priežastis ta, kad jaunų moterų organizme esantis santykinai didelis estrogenų kiekis padaro vaginos sienelę per storą G taškui tiesiogiai stimuliuoti.

Su amžiumi estrogenų kiekis moterų organizme mažėja, drauge plonėja vaginos sienelė.

Todėl G taškas tampa lengviau pasiekiamas ir lengviau patiriamas visą kūną apimantis ilgesnis ir stipresnis vaginalinis orgazmas.

Vilniaus reklama pasaulyje sulaukė ir pašaipų

Paslaptingasis G taškas, matyt, dar niekada Lietuvoje nebuvo taip plačiai aptarinėjamas, kaip prasidėjus naujai šalies sostinės reklamos kampanijai, kurioje Vilnius pristatomas kaip Europos G taškas.

Skandalinga kampanija sukėlė daugybę kalbų tiek Lietuvoje, tiek ir už jos ribų. Berlyne ir Londone praėjusią savaitę pasirodžiusi reklama buvo aptarta įvairiose užsienio žiniasklaidos priemonėse ir sulaukė populiaraus Jungtinių Amerikos Valstijų komiko Johno Oliverio dėmesio.

Praėjusį sekmadienį savo humoristinėje laidoje per HBO televiziją garsusis komikas drąsiai Vilniaus reklamai skyrė nemažai dėmesio. Komikas juokaudamas siūlė ir kitiems miestams pasekti Vilniaus pavyzdžiu ir sukurti savo reklamas, skirtas suaugusiesiems.

Pavyzdžiui, Tokijui (Japonija) buvo pasiūlyta prisistatyti kaip pasaulio prostatai: „Reikės pastangų čia patekti, bet bus verta.“ Las Vegasui (JAV) – kaip pasaulio išangei: „Objektyviai nepatrauklu ir per daug vyrų negali užsičiaupti.“ Oslui (Norvegija) – kaip Europos klitoriui: „Surasti nėra taip sunku, bet žmonės nenutuokia, ką ten daryti.“ Šiaurės ašigaliui – kaip Žemės gimdos kakleliui: „Jei jį pasiekei, turbūt nuėjai per toli.“ Venecijai (Italija) – kaip seno žmogaus genitalijoms: „Istorinėms ir labai sparčiai mažėjančioms.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.