„Teo LT“ vadovas: „Kas norėjo, laidinio telefono jau atsisakė“

Kompanijos „Teo LT“ generalinis direktorius Kęstutis Šliužas pastebi, kad fiksuotojo telefono ryšio rinka traukiasi vis lėčiau. Jo manymu, ateityje laidinio telefono atsisakys vis mažiau žmonių.

K.Šliužas vienu svarbiausių „Teo“ prioritetų įvardija paprastumą dirbant su klientais.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
K.Šliužas vienu svarbiausių „Teo“ prioritetų įvardija paprastumą dirbant su klientais.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Gediminas Gasiulis

Jan 30, 2014, 10:48 AM, atnaujinta Feb 16, 2018, 10:27 PM

Trečiadienį „Teo LT“ paskelbė praėjusių metų finansinius rezultatus. Įmonių grupės pajamos siekė 720,6 mln. Lt – 5,2 proc. mažiau nei 2012-aisiais. Labiausiai (9,6 proc.) mažėjo bendrovės pajamos iš balso telefonijos paslaugų.

Komentuodamas finansinę ataskaitą K.Šliužas pabrėžė, kad rinkos tendencijos Lietuvoje sutampa su tuo, kas vyksta ir kitose šalyse, todėl fiksuotojo telefono ryšio rinkos mažėjimas nestebina.

„Lietuvoje mes matome, kad didžiausi kritimai šiame segmente jau įvykę. Klientų skaičius, matome, mažėja, bet tas mažėjimas lėtėja. Ir tie, kurie norėjo atsisakyti šios paslaugos, jau tai padarė, – sakė „Teo LT“ generalinis direktorius. – Tai yra susiję su kitų technologijų plėtra, demografiniais ir gyvenimo būdo pokyčiais: žmonės tiesiog kitaip atlieka įvairius dalykus, kitaip planuoja laiką, kitaip dirba. Sakyčiau, kad tai yra natūrali tendencija.“

Nors fiksuotojo telefono ryšio segmentas pamažu traukiasi, K.Šliužas nemano, kad ateityje šios paslaugos gali būti apskritai atsisakyta.

„Mes matome, kad yra tam tikras vartotojų segmentas. Jis pamažu traukiasi, bet aš nemanau, kad mes (laidinio telefono ryšį) išjungsime. Kitas dalykas yra verslo sprendimai, tai šioje vietoje aš matyčiau, kad balsas keisis, keis savo paskirtį ir galbūt savo formą. Dabar mes labiau einame į „VoIP“ sprendimus, yra IT sprendimai, kurie gali sujungti balsą su kliento sistemomis ir t.t. Taigi aš manau, kad balsas nedings, jis taps kitoks, negu mes įpratę matyti. Jis taps labiau integruotas. Versle jis jau juda šia kryptimi“, – sakė „Teo“ vadovas. 

Kituose kompanijai svarbiuose rinkos segmentuose – interneto, televizijos ir IT – rezultatai gerėjo, todėl į ateitį „Teo LT“ vadovas žiūri optimistiškai. Jis taip pat užsiminė, kad ateityje kompanija daugiau dėmesio skirs IT rinkai.

„Ši rinka labai įdomi, mes tikrai joje ir ateityje užimsime labai aktyvią poziciją, galbūt net aktyvesnę negu dabar. Imant verslo segmentą, telekomunikacijų rinka šiuo metu pagal pajamas jau yra mažesnė nei IT rinka. Mes tikrai ten labai atidžiai žiūrime“, – sakė K.Šliužas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.