Iki šiol bendrovės specialistai paslaugas telefonu siūlydavo paskambinę atsitiktinai sugeneruotais numeriais, o žmogaus sutikimą išklausyti pasiūlymą gaudavo pokalbio metu.
Gegužę valstybės institucijos pateikė išaiškinimus, kad telerinkodarą galima vykdyti tiktai gavus išankstinį žmogaus sutikimą, o skambučiai atsitiktinai sugeneruotais numeriais pažeidžia asmens duomenų apsaugos įstatymus.
„Griežtai laikomės teisės ir etikos normų, todėl operatyviai įgyvendiname valstybės institucijų išaiškinimus“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Bendrovės telerinkodaros specialistai nebeskambins vartotojams, kurie nepateikė sutikimų gauti pasiūlymus telefonu. Naujoji tvarka įsigalioja nuo gegužės 31 dienos.
„Bitė Lietuva“ teigia prieš kelis mėnesius „iki minimumo“ sumažinusi telerinkodarą, o praėjusią savaitę ją visiškai nutraukė privačių klientų segmente. „Manome, kad tai turėtų būti padaryta ir verslo segmente, nes juridiniu požiūriu kliento sutikimas telerinkodaroje ten yra taip pat privalomas ir tokia pat forma, kaip ir privačių klientų atveju“, – sakė kompanijos rinkodaros vadovas Pranas Kuisys.
„Omnitel“ atstovai yra sakę, kad sutiktų nutraukti telerinkodarą, jei taip pasielgs ir konkurentai.