Anot F.Hrenchuko, pastarąjį ketvirtį „Bitė“ gavo 32,8 mln. eurų pajamų – 16 proc. (4,5 mln. eurų) daugiau nei tuo pačiu metu pernai. Įmonės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją) ūgtelėjo 13 proc. ir pasiekė 9,8 mln. eurų.
Įmonės vadovas pastebėjo, kad augo tiek paslaugų, tiek įrenginių pardavimų pajamos.
„Bitės“ klientų skaičius pasiekė 1,034 mln. – jis padidėjo maždaug 10 tūkst. Ypač pagausėjo verslo klientų (9 proc. augimas).
„Tai atspindi gerą Lietuvos ekonomikos būklę – situacija yra kur kas geresnė nei 2007-aisiais. Tai rodo ir mūsų rezultatai“, – sakė „Bitės“ generalinis direktorius.
Jis pridūrė, kad prie pajamų augimo labiausiai prisidėjo didėjantis vartojimas, ypač mobiliųjų duomenų – pirmąjį šių metų pusmetį, palyginus su pernai metų tuo pačiu laikotarpiu, klientai persiuntė 170 proc. daugiau duomenų.
Svarbiausios duomenų naudojimo augimo priežastys – spartesnis ryšys (šįmet „Bitė“ įjungė 4G tinklą, kuriuo jau naudojasi beveik 130 tūkst. klientų) ir didėjančios vartotojų turimų įrenginių ekranų įstrižainės.
„Tele2“ anksčiau skelbė, kad antrąjį šių metų ketvirtį gavo 40,8 mln. eurų pajamų – 11 proc. daugiau nei prieš metus. „Omnitel“ pajamos praėjusį ketvirtį pasiekė 33,17 mln. eurų – 6,7 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.