„Facebook“ monstras dar pateiks staigmenų

Neseniai „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas pasidalino žinia, kad socialiniame tinkle per vieną dieną apsilankė 1 mlrd. vartotojų. „Tai pirmas kartas, kai pasiekėme savo tikslą. Ir tai tik pradžia mums siekiant sujungti visą pasaulį“, – sakė jis. Šis socialinis tinklas užvaldė ne tik pramogų mėgėjus, bet ir verslo atstovus. Įmonės šį socialinį tinklą naudoja vartotojų pritraukimui ir sudominimui, tačiau kodėl gi vienoms iš jų sekasi, o kitos veikiau pakenkia nei padeda savo įvaizdžiui?

Socialinis tinklas – tai toks pat žiniasklaidos kanalas, kaip naujienų portalas ar žurnalas, todėl svarbu, kad pateikta informacija sudomintų žmones.<br>123rf nuotr.
Socialinis tinklas – tai toks pat žiniasklaidos kanalas, kaip naujienų portalas ar žurnalas, todėl svarbu, kad pateikta informacija sudomintų žmones.<br>123rf nuotr.
„Facebook“ – lyg didžiulis monstras“, – teigė A.Žakas.
„Facebook“ – lyg didžiulis monstras“, – teigė A.Žakas.
Daugiau nuotraukų (2)

Dovilė Joneliūnienė

Nov 6, 2015, 12:04 PM, atnaujinta Oct 5, 2017, 1:05 PM

Socialus Marketingas“ direktorius Arijus Žakas teigia, kad šis socialinis tinklas dar tik auga ir neabejotinai ateityje pateiks naujovių bei staigmenų. Dar šiais metais EBIT Vadovų konferencijoje Arijus Žakas teigė, kad per vieną dieną vartotojas „Facebook“ paskyroje praleidžia apie 25 minutes. Šiandien pašnekovas tvirtina, kad socialinio tinklo populiarumas ir naudojimas auga ir kasdien žmogus minėtame puslapyje praleidžia jau 40 minučių.

„Šiuo metu Lietuvoje yra apie 1,3 milijono „Facebook“ vartotojų. Tai skirtingo amžiaus žmonės. Rinkodaros specialistams, verslo atstovams aktualiausia auditorija yra 25–44 metų žmonės, o jų yra apie 550 tūkstančių“, – sako A.Žakas.

Jis pabrėžia, kad aktyvesnės visgi moterys, tačiau abi lytys naudoja „Facebook“ pramogai, kur randa ir reklamos skelbimų, o jie, pasak A.Žako, ypač aktualu verslui.

„Visi verslai, kurie turi labai aiškiai išreikštą tikslą ir žino, kokių rezultatų nori pasiekti – jie visi sėkmingi „Facebook“. Socialiniai tinklai suteikia galimybę matuoti žmonių veiksmus, todėl nereikia spėlioti, ar pasirinkti sprendimai atnešė naudos, ar ne.

Visa informacija yra faktinė. Nesiseka tiems, kurie nesupranta, ką daro socialiniuose tinkluose ir, bandydami daryti nesąmones, nepasiekia trokštamo rezultato“, – pabrėžė A.Žakas.

Pašnekovo teigimu, verslui nėra jokios prasmės publikuoti beprasmį turinį. Socialinis tinklas – tai toks pat žiniasklaidos kanalas, kaip naujienų portalas ar žurnalas, todėl svarbu, kad pateikta informacija sudomintų žmones ir kurtų asociacijas su prekės ženklu.

Prekės ženklai, vykdantys veiklą „Facebook“, gali gauti duomenis, kaip vartotojai reaguoja į informaciją, ar jie sureagavo į reklaminį turinį, ar peržiūrėjo vaizdo įrašus, kokia auditorija juos peržiūrėjo. Pavyzdžiui, yra prekės ženklų, kurie orientuojasi į vyresnius žmones, nors jų turinys yra įdomesnis jaunesniems žmonėms. Socialiniai tinklai gali duoti daugybę įžvalgų ir informacijos, kaip pateikti informaciją vartotojams.

Dar nepasiekė savo piko

„Facebook“ – lyg didžiulis monstras“, – taip A.Žakas teigė EBIT Vadovų konferencijoje. Pašnekovas teigia, kad šis socialinis tinklas buvo ir yra perspektyvus, o dažniausias klausimas, „Kada „Facebook“ išnyks?“, gali būti pamirštas ne vieneriems metams.

Paskutiniai socialinio tinklo atradimai ir pasiūlymai – ne stebėjimo, o vartotojų analizės įrankiai, padedantys priimti kompleksinius sprendimus. Apie auditoriją galima gauti daug informacijos – ką mėgsta, ko nemėgsta, kokie svarbiausi dalykai, kurie jiems rūpi, ir sutelkti dėmesį būtent ten.

Ką gali socialiniai tinklai? Pasak Arijaus Žako, jie sudaro galimybes perduoti informaciją „iš lūpų į lūpas“, o tai – aktyviausias rinkodaros būdas ir veikia ypač aktyviai, nes per labai trumpą laiką viena naujiena gali būti perduota tūkstančiams žmonių.

Paklausus apie ruošiamas naujoves, A.Žakas sako, kad šis socialinis tinklas kiekvieną savaitę pristato vis kažkokią naujovę, tad tikslių prognozių pateikti neįmanoma.

„Paskutinėje „Facebook“ konferencijoje, kuri įvyko Amerikoje, Markas Zuckerbergas, pristatinėdamas planus, išskaidė juos į dvi dalis. Viena dalis – ilgalaikiai tikslai, ką reikėtų pasiekti, ir trumpalaikiai tikslai, apimantys penkerių metų laikotarpį“, – sako A.Žakas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.