Lietuviai už televizorių pakloja net automobilio kainą

Prieš pat įvedant eurą lietuviai šluote šlavė įvairią buitinę techniką. Nors prognozės, kad pardavimų apimtys 2015-aisiais susitrauks, pasitvirtino, prekybininkai pastebi, kad dabar pirkėjai renkasi brangesnę ir patikimesnę techniką – pirkėjo krepšelis per pastaruosius metus išaugo net 11 proc.

Televizorių 2015-aisiais parduota 10 proc. mažiau, tačiau patys televizoriai buvo brangesni net 16 proc.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Televizorių 2015-aisiais parduota 10 proc. mažiau, tačiau patys televizoriai buvo brangesni net 16 proc.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Mar 31, 2016, 10:18 AM, atnaujinta May 31, 2017, 1:32 AM

Buitinės technikos prekybos tinklo „Technorama“ vadovo Vyginto Lekavičiaus teigimu, tai lemia pirkėjų noras išbandyti naujausias technologijas.

„Seniau lietuviai pirkdavo daug, bet pigesnių prekių, tačiau per pastaruosius metus jie tapo daug sąmoningesni. Pas mus apsilankantys klientai ateina jau pasidomėję naujausiomis technikos madomis, nori patys įsitikinti jų privalumas, o jų klausimai tapo labai konkretūs. Dabar ypač svarbu, kad konsultantai žinotų visas detales apie parduotuvėje esančius produktus. Manau, kad tai ir lemia apsisprendimą investuoti į patikimesnius ir brangesnius produktus“, – teigė V.Lekavičius.

Kaip pavyzdį jis pateikia televizorių segmentą. Jų 2015-aisiais parduota 10 proc. mažiau, tačiau patys televizoriai buvo brangesni net 16 proc. Anot V.Lekavičiaus, tai lėmė ir naujausių itin aukštos raiškos televizorių pasirodymas rinkoje. Štai neseniai „Technoramos“ parduotuvėje Klaipėdoje buvo parduotas 77 colių (195 cm) įstrižainės OLED televizorius LG, kurio kaina siekė beveik 30 tūkst. eurų.

„Klientai noriai investuoja į naujas technologijas, nes renkasi prietaisą, kurį galės naudoti dar ne vienerius metus. Šiuo atžvilgiu niekuo neatsiliekame ir nuo kitų Baltijos šalių – itin aukštos raiškos televizorių pardavimai ir Lietuvoje, ir Latvijoje, ir Estijoje sudaro net 20 proc. Nors populiariausi išlieka LED televizoriai, parduodame ir vis daugiau pažangiausią OLED ekranų technologiją naudojančių prietaisų. Tokie televizoriai pasižymi begaliniu kontrastu ir ypač tiksliu spalvų atkūrimu, puikiai tinka vis populiarėjančioms aukštos raiškos transliacijų paslaugoms, tokioms kaip „Netflix“. Nors jie vis dar brangūs, gamintojai jau pristatė ir mažesnių bei pigesnių prietaisų linijas, o per artimiausius kelerius metus ši technologija taps prieinama visiems“, – ateities prognozėmis dalinosi V.Lekavičius.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.