„Tele2“ giriasi pasauline inovacija, konkurentai prunkščia

Penkerius metus kurta ir metus testuota nauja „Tele2“ paslauga antradienį išvydo dienos šviesą: nuo šiol verslo klientai galės naudotis visais IP telefonijos privalumais tik mobiliuoju ryšiu. Kaip teigia „Tele2“ atstovai, analogų pasaulyje neturinti paslauga bus ne tik patogesnė, bet ir pigesnė už esamus pasiūlymus. Visgi konkurentai į skambius pareiškimus žiūri skeptiškai.

„Tele2“ tikisi, kad naujoji paslauga užkariaus verslo pasaulį.<br>123rf nuotr.
„Tele2“ tikisi, kad naujoji paslauga užkariaus verslo pasaulį.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2017-03-21 11:01, atnaujinta 2017-04-07 13:34

Naujovę žurnalistams pristatęs „Tele2“ Paslaugų pardavimų verslo klientams vadovas Deividas Praspaliauskas pastebėjo, kad esami specializuoti sprendimai yra brangūs ir „pririšti prie laido“.

„Mes supratome, kad kažkas turi pasikeisti. Visi klientai turi judėti, jiems reikia galimybės priimti skambučius ten, kur tik jie nori tai padaryti. Kalbėdami su įmonėmis supratome, kad tai yra didelės išlaidos, o galimybės ribotos, nėra mobilumo, dėl to nesuvaldomi dideli skambučių srautai, nėra galimybės matuoti, ką darbuotojas veikė išėjęs iš darbo. Apskritai, lengvai prieinamų priemonių matuoti darbuotojo efektyvumą nėra“, – vardino D.Praspaliauskas.

Todėl „Tele2“ sukūrė paslaugą „Mobili stotelė“. Kaip ir įprasti mobiliosios telefoninės biuro stotelės (PBX) sprendimai, „Mobili stotelė“ leis naudotis visomis verslui aktualiomis paslaugomis: skambučių sujungimu, grupiniais skambučiais, skambučių perėmimu, prieinamumo valdymu, balso paštu, numerio pakeitimu, interaktyviuoju atsakikliu, darbo laiko kontrole, gauti pokalbių statistiką ir ataskaitas bei pokalbių įrašus.

Pagrindinis skirtumas tas, kad, kitaip nei standartinio PBX atveju, vartotojui nereikės turėti laidinio telefono. 

„Mes esame pirmieji tiek pasaulyje, tiek Lietuvoje, pristatantys tokį dalyką. Yra sprendimų, kurie yra brangūs, reikia pirkti daug įrangos, ją pritaikyti... Mes visa tai siūlome be jokių laidų, daug paprasčiau, už mėnesinį mokestį“, – sakė „Tele2“ atstovas.

Ta pati panelė, tik kita suknelė

Visgi PBX sprendimų lyderė Lietuvoje, kompanija “Telia“ atšovė tame nematanti nieko naujo.

„Kalbėti apie pasaulinę naujieną, pristatant daugelyje rinkų jau seniai veikiančius sprendimus, galima būtų tik ryšio infrastruktūros užkampyje, kokiu Lietuva tikrai nėra. „Telia“ jau daugiau kaip metus verslui teikia mobiliųjų skambučių valdymo paslaugą „Visada pasiekiami“, įskaitant ir mobiliųjų pokalbių įrašymą, o per internetu veikiančią fiksuotą telefoniją – jau daugiau kaip 6 metus“, – sakė „Telia“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis.

Konkurentų pristatyta paslauga, anot jo, yra „ta pati panelė, tik kita suknelė“ – ta pati PBX paslauga, prie kurios paprasčiausiai pridėti mokėjimo planai.

„Tokie skambučių valdymo funkcionalumai yra seniai teikiami Skandinavijos šalyse. Lietuvos rinkoje mobilieji PBX sprendimų rinka tik formuojasi, tačiau kol kas didžioji dalis klientų renkasi fiksuoto ryšio pagrindu veikiančius skambučių valdymo sprendimus“, – pridūrė jis.

Kainų skirtumai

Pristatymo metu „Tele2“ atstovai kelis kartus pakartojo ir tai, kad jų alternatyva, lyginant su konkurentais, yra gerokai pigesnė – esą net tris kartus. Kaip buvo nurodyta, “Tele2“ verslo klientai galės pasirinkti iš dviejų mokėjimo planų: „Mobili stotelė“, kuri kainuos 7,5 Eur per mėnesį, ir „Mobili stotelė PRO“, kurios kaina – 8,9 Eur per mėnesį (abiem atvejais – už vieną darbo vietą). Brangesnio plano ypatybė – galimybė įrašyti pokalbius. 

Tačiau „Telia“ vienos darbo vietos kaina, priklausomai nuo poreikių ir suteikiamų galimybių, gali siekti nuo poros eurų iki kelių dešimčių eurų. Pavyzdžiui, paslauga brangesnė, jei reikia daugiau pokalbių kanalų (jie nulemia, kiek aktyvių pokalbių vienu metu gali vykti), jei suteikiama informacija apie skambučius, pokalbių įrašymo paslauga ir kt., ir pigesnė, jei tiesiog prijungiami numeriai (t.y. darbo vietos arba telefonai).

Kaip teigia „Tele2“, nauja jos paslauga gali naudotis tiek išmaniųjų, tiek paprastų mobiliųjų telefonų savininkai. Tiesa, jei telefonas išmanusis, vartotojas jame gali įsidiegti specialią programėlę, kuri funkcijas leis valdyti paprasčiau ir patogiau.

Paklaustas, kiek klientų įmonė tikisi sulaukti, „Tele2“ korporacinės komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas neslėpė didelių ambicijų: „Manau, mes tapsime vienu didžiausių rinkos dalyvių šioje srityje per ketverius metus.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.