Chaosas pasaulio oro uostuose: masiškai strigo registracijos sistema

Ketvirtadienį didelėje pasaulio dalyje keliautojai susidūrė su rimtomis problemomis: sutrikus elektroninės registracijos (angl. check-in) sistemoms, keleiviai negalėjo įsiregistruoti skrydžiams.

Sutrikus elektroninės registracijos (angl. check-in) sistemoms, keleiviai negali įsiregistruoti skrydžiams.<br> 123RF nuotr.
Sutrikus elektroninės registracijos (angl. check-in) sistemoms, keleiviai negali įsiregistruoti skrydžiams.<br> 123RF nuotr.
 Vaizdai Tokijo oro uoste.
 Vaizdai Tokijo oro uoste.
  Vaizdai Sidnėjaus oro uoste.
  Vaizdai Sidnėjaus oro uoste.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Sep 28, 2017, 8:38 PM, atnaujinta Sep 28, 2017, 8:39 PM

Problemos kilo Melburne, Londone, Paryžiuje, Singapūre, Tokijuje, Honkonge, Oklande, Ciuriche, Niujorke, Vašingtone, o taip pat ir kituose pasaulio miestuose.

Keliautojai pranešė apie problemas ne tik pačiuose oro uostuose, bet ir internetinėse registracijose (angl. online check-in).

Paaiškėjo, kad problemą sukėlė programinė įranga „Amadeus Altea“, kurią pasaulyje naudoja 125 avialinijos. Programinės įrangos kūrėjai teigė, kad tai – tinklo problema.

Patvirtinta, kad su problema susidūrė „British Airways“, „Air France“, KLM, „Quantas“, „Lufthansa“ ir „Southwest“ oro linijų keleiviai.

Lietuvos oro uostams šio trikdžio pavyko išvengti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.