„Tele2”: “Metų sėkmę lėmė duomenų vartojimas, inovatyvios paslaugos bei kaina”

„Neatsibodo. Per penkiolika metų neatsibodo“ – laikydamas taurę šampano rankoje ir šypsodamasis teigė „Tele2 Lietuva” generalinis direktorius Petras Masiulis, penktadienį per ketvirčio ir metų rezultatų pristatymą paminėdamas dar ir 15 metų bei 1 dienos darbo įmonėje jubiliejų.

Keliaujančių „Tele2“ klientų duomenų naudojimas išaugo 14 kartų.<br> 123RF iliustr.
Keliaujančių „Tele2“ klientų duomenų naudojimas išaugo 14 kartų.<br> 123RF iliustr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Feb 2, 2018, 12:54 PM

Šie metai „Tele2”, jų pačių teigimu, buvo geri. Išplėstas 4G interneto tinklas, naršymo šuolis ir inovatyvios paslaugos verslui lėmė pajamų augimą. 2017 m. bendrovės pajamos pasiekė siekė 204,4 mln. eurų ir buvo 13,7% didesnės nei prieš metus.

EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) praėjusiais metais sudarė 69,22 mln. eurų ir buvo 15,7 proc. didesnis nei 2016 metais.

EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) praėjusiais metais sudarė 69,22 mln. eurų ir buvo 15,7 proc. didesnis nei 2016 metais.

Trys priežastys

„Sėkmingus metus lėmė trys priežastys: šuoliais augantis mobiliųjų duomenų vartojimas, inovatyvios paslaugos bei gera jų kaina“, – teigė P. Masiulis. Paskutinio 2017 m. ketvirčio duomenimis, „Tele2“ paslaugomis naudojasi 1,8 mln. vartotojų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2016 m., bendras klientų skaičius padidėjo 1,1 proc., o verslo klientų skaičius pasiekė 176 tūkst. ir yra 6,4 proc. didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Duomenų vartojimas operatoriaus tinkle intensyviai augo visus metus. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) dar trečiojo 2017 m. ketvirčio ataskaitoje skelbė, kad daugiausiai gigabaitų per mėnesį išnaršo „Tele2“ klientai – kiekvienas jų vidutiniškai išnaršė 7,3 GB duomenų.

Paskutiniojo 2017-ųjų ketvirčio duomenų vartojimo skaičiai – dvigubai didesni. 2016 m. IV ketvirtį „Tele2“ abonentai persiuntė 8,67 tūkst. TB duomenų. Tuo pačiu metu 2017-aisiais buvo persiųsta 19,76 tūkst. TB.

„Tele2” teigimu, prie spartaus kompanijos rezultatų augimo prisidėjo dar labiau išpopuliarėjusi namų interneto paslauga. Vien šio segmento vartotojų skaičius praėjusiais metais išaugo net iki 87 tūkst. ir tai yra 40% daugiau, nei buvo 2016 metais (48 tūkst. klientų). „Manome, prie to prisideda ir tai, kad esame vienintelis iš operatorių, teikiantis visiškai laisvą, prie lokacijos nepririštą mobilųjį namų internetą: klientai gali pasiimti jį į sodybą, net vykdami žvejoti – jei tik pasijungs energijos nuo automobilio“, – scenarijus vardino „Tele2” korporatyvinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas.

Operatoriaus klientai tinkle ne tik naršė, bet ir skambino – prakalbamų minučių per metus padaugėjo 0,8%. Iš viso vartotojai 2017-aisiais telefonu prakalbėjo 4,14 mln. minučių.

Gerokai aktyviau skambino, o ypatingai – naršė, keliaujantys po Europos sąjungos (ES) šalis. Praėjusių metų vasarą įsigaliojus Europos Parlamento sprendimui sumažinti tarptinklinio ryšio kainas ES šalyse vartotojai bendravo savęs nevaržydami.

14 kartų išaugę duomenys

2017 m. IV ketvirtį, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu 2016-aisias, keliautojų duomenų naudojimas išaugo beveik 14 kartų – nuo 9,1 tūkst. iki 124,5 tūkstančių gigabaitų. „Atsimenu, kažkada susėdome su mūsų finansų direktoriumi ir bandėme įsivertinti, kiek išaugs duomenų sunaudojimas keliaujant užsienyje. Tada galvojome – kokius tris, gal keturis kartus. O pasirodė – 14 kartų!“ – pasakojo „Tele 2 Lietuva” generalinis direktorius. Jis taip pat atkreipė dėmesį, kad po intensyvių derybų pavyko sumažinti ir ryšio kainas už Europos ribų. „JAV kainas sumažinome net 143 kartus. Kažkas iš darbuotojų juokavo – gal nesakom šito skaičiaus, žmonės baisėsis, kiek mokėjo anksčiau“ , – šypsojosi P.Masiulis.

Keliaujantys pastebimai daugiau ir kalbėjo – iškalbėtų minučių skaičius palyginus tą patį 2016 m. ir 2017 m. laikotarpį augo 1,49 karto – nuo 31,9 iki 47,8 mln. minučių.

Į ryšio kokybės gerinimą per 2017 m. „Tele2“ investavo 11,1 mln. eurų. Ypatingas dėmesys yra skiriamas 4G+ tinklo vystymui, kuris „Tele2“ tinkle dengia jau 85% Lietuvos teritorijos ir greitai pasieks 4G dengimo lygį. Pastarasis apima 99% šalies teritorijos.

Lietuvoje veikia 1224 „Tele2“ 4G, 4G+ ir 4G++ bazinės stotys. Per 2017 m. operatorius įrengė 209 naujas 4G, 4G+ ir 4G++ stotis.

Kaip žinia, šie standartai naudoją tą pačią technologiją, bet skiriasi greičiais: 4G naudoja vieną dažnių juostą ir duomenis gali perduoti iki 125 megabitų per sekundę greičiu, 4G+ naudoja dvi dažnių juostas, ir maksimaliai gali pasiekti iki 250 mbps greiį, o 4G++ naudoja tris dažnių juostas ir atitinkamai duomenis gali perduoti iki 375 megabitų per sekundę greičiu.

Bus naujienų

„Šie metai bus tikrai įdomūs ir intensyvūs, šitą pažadame“ – paklaustas apie ateities planus teigė A.Baranauskas. Vis dėlto, dėl konkurencijos kompanija pernelyg anksti planų atskleisti dar nenori, bet P.Masiulis užisminė apie vieną laukiančią naujovę.

„Tai bus naujo tipo televizija, paremta išmaniojo telefono naudojimo pagrindu. Mūsų konkurentas teikia išmaniąją televiziją, kuriai reikia pirkti kanalų paketus. Mes manome, kad tai jau pasenęs modelis, ir dabar vartotojai nori ne paketų, o konkrečių produktų. Nori pasižiūrėti futbolo varžybas – susimoki kokį eurą, ir žiūri“, – nauj produkto koncepciją apibūdino P.Masiulis.

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.