Sugalvojo, kam panaudoti messenger kodą – prakalbino automobilius

Susirašinėjimas tampa vis populiaresnis ir vis dažniau pakeičia skambučius ar gyvą pokalbį. Sutrikus socialiniams tinklams vartotojai tiesiog puolė į paniką: „Kaip dabar reiks bendrauti?“

Pasitelkus messenger kodą nebylią automobilių ekspoziciją galima paversti interaktyvia priemone.<br> Organizatorių nuotr.
Pasitelkus messenger kodą nebylią automobilių ekspoziciją galima paversti interaktyvia priemone.<br> Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Mar 16, 2019, 2:38 PM, atnaujinta Mar 16, 2019, 2:40 PM

Remiantis portalo „Napoleoncat“ (https://napoleoncat.com/stats/) 2018 metų 4 ketvirčio statistikos duomenimis Lietuvoje buvo 1 233 000 Messenger programėlės naudotojų. Tai sudaro 43 proc. visos Lietuvos populiacijos. Skaičiai tik dar kartą patvirtino faktą – žmonės vis dažniau bendrauja susirašinėdami.

Nors messenger programėlė yra be galo populiari, tačiau nevisi žino apie jos galimybes. Tarptautinė susirašinėjimo robotų kūrimo bendrovė „Colifa“ atliko apklausas, klausdama messenger programėlės turėtojų, ar jie žino, kas gi yra messenger kodas. 95 procentai apklaustųjų negalėjo pateikti teisingo atsakymo.

„Apklaustiesiems paaiškinome, kad tai yra būtent messenger programėle skenuojamas kodas, kurio nuskenavimas prilygsta pokalbio inicijavimui su kodo savininku.

Pateikusiems neigiamą atsakymą žmonėms parododėmei, kaip nuskenuoti messenger kodą ir pradėti pokalbį. Tiesa, messenger aplikacija nuolat atnaujinama, ir šiuo metu kodo skenavimo mygtukas dar ėra patogioje vietoje“, – kalbėjo  „Colifa“ direktorė Evelina Čiurlionė. 

 „Colifa“ komandai kilo idėja „prakalbinti automobilius“ panaudojant chatbot ir messenger kodą. Automobilis nuo šiol gali nebesijausti vienišas prekybos centre – su juo pabendrauti gali visi panorėję, tereikia nuskenuoti messenger kodą.

„Mūsų tikslas, kurti tai – ko nėra, arba gebėti panaudoti jau esamus įrankius taip, kaip kiti dar nepanaudojo. Mums kilo idėja sukurti tokią sistemą, kurios pagalba žmogus galėtų bendrauti su daiktais, pavyzdžiui automobiliais ir daiktai tiesiog patys galėtų papasakoti apie save, paklausti reikiamos informacijos ir atlikti kitas funkcija“, – pasakojo E.Čiurlionė. 

Šis sukurtas derinys – pirmas Europoje, o gal net visame Pasaulyje, o pirmieji išbandyti šią naujovę nusprendė "Toyota" automobilių atstovai Lietuvoje.

„Nuolat stengiamės ieškoti kažko naujo. Šiuolaikinėje visuomenėje, kur turime informacijos perteklių, kur esame įpratę rezultatą gauti greitai arba dingsta susidomėjimas, patraukti ir išlaikyti kliento dėmesį darosi vis sudėtingiau.

Todėl pagalvojome, kad ši nauja priemonė – tai puikus būdas nebylią automobilių ekspoziciją paversti interaktyvia priemone. Potencialus pirkėjas pamatęs patikusį modelį ir juo susidomėjęs neturi gaišti laiko ieškodamas informacijos, o nusiskenavęs messenger kodą iškart gauna atsakymus į dominančius klausimus. Taip taupom klientų laiką“, – pasirinkimą komenavo bendrovės „Autotoja“ pardavimų vadovas Tomas Noreika.

 

 

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.