Prezidento rinkimų sekmadienis portalą lrytas.lt pakėlė į neregėtas aukštumas

Prezidento rinkimų sekmadienis ir iki pat pirmojo turo balsų skaičiavimo pabaigos išsilaikiusi intriga sulaukė milžiniško interneto portalų skaitytojų dėmesio. Operatyviai ir kokybiškai svarbiausių metų rinkimo rezultatus nušvietęs portalas lrytas.lt taip pat sulaukė išskirtinio skaitytojų dėmesio.

 Sekmadienį portalas lrytas.lt sulaukė daugiau nei 400 tūkstančių skaitytojų.<br> Lrytas.lt koliažas.
 Sekmadienį portalas lrytas.lt sulaukė daugiau nei 400 tūkstančių skaitytojų.<br> Lrytas.lt koliažas.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2019-05-13 17:46, atnaujinta 2019-05-13 19:43

Sekmadienį portale lrytas.lt, remiantis „Gemius“ duomenimis, apsilankė net 417 tūkst. skaitytojų. Tai – geriausias šios statistikos skilties rodiklis šiais metais portale lrytas.lt. Įdomu tai, kad pusė portalo sekmadieninės auditorijos sutraukė Aktualijų rubrika, kurioje daugiausia buvo pateikiamos prezidento rinkimų naujienos.

Skaitomiausi tekstai sulaukė šimtų tūkstančių skaitytojų dėmesio, o video reportažai iš rinkiminių štabų surinko daugiau nei 300 tūkstančių peržiūrų.

Pagal aktualijų naujienų skaitomumą portalas lrytas.lt sekmadienį buvo nepralenkiamas – šią rubriką perskaitė 221 tūkst. skaitytojų (delfi.lt – 219 tūkst., 15min.lt – 207 tūkst.).

Operatyviai pateiktus tekstus portale lrytas.lt kokybiškai papildė ir videonaujienos bei reportažai. „Lietuvos ryto“ ir lrytas.tv studijose specialias laidas, skirtas prezidento rinkimams, vedė „Lietuvos ryto“ televizijos laidų vedėjai Daiva Žeimytė-Bilienė ir Marius Jančius, taip pat dienraščio „Lietuvos rytas“ apžvalgininkai Tadas Ignatavičius ir Vytautas Bruveris. Patyrusių žurnalistų studijose lankėsi visi kandidatai į prezidentus, taip pat politikos apžvalgininkai, ekspertai, politinių partijų lyderiai.

Šios laidos sulaukė didžiulio dėmesio ne tik televizijos žiūrovų rate, bet ir tarp interneto vartotojų. Sekmadienį lrytas.tv sulaukė net 92 tūkst. vartotojų – tai didžiausias rodiklis tarp visų naujienų portalų (delfi.tv – 80 tūkst., lrt.lt – 38 tūkst., 15min.lt – 31 tūkst.).

Tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, pagal Lietuvos naujienų portaluose praleidžiamą laiko dalį (time share), lrytas.lt užėmė trečiąją vietą (14 proc. laiko) delfi.lt – 32 proc., 15min.lt – 16 proc.

Balandžio mėnesį lrytas.lt sulaukė daugiau nei milijono skaitytojų (1 061 583), o pagal time share surinko 14,35 proc. Pirmoje vietoje esantis delfi.lt turėjo 1,35 mln. realių vartotojų ir kiek daugiau nei 34 proc. time share. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.