Lietuva – tarp perspektyviausių šalių kompiuterinių žaidimų gamybos industrijoje

Startuolių sėkmės katalizatorius „Startup Genome“ neseniai išleido kasmetinę pasaulinės startuolių ekosistemos ataskaitą, kurioje Lietuvai teko išskirtinis dėmesys. Augantis Lietuvos startuolių ekosistemos potencialas ryškiausiai matomas kompiuterinių žaidimų bei finansinių technologijų sektoriuose.

 Augantis Lietuvos startuolių ekosistemos potencialas ryškiausiai matomas kompiuterinių žaidimų bei finansinių technologijų sektoriuose.<br> 123RF nuotr.
 Augantis Lietuvos startuolių ekosistemos potencialas ryškiausiai matomas kompiuterinių žaidimų bei finansinių technologijų sektoriuose.<br> 123RF nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jun 25, 2019, 1:30 PM

Nors Baltijos šalyse nėra profesionalių kompanijų, užsiimančių aukščiausio lygio žaidimų kūrimu, negalime nuvertinti tokių lietuvių įmonių kaip „Tag of Joy“ , „Nordcurrent“, „Pepi Play“ bei „TutoToons“ pasiekimų. Jų kurtų žaidimų atsiuntimų skaičiai viršija milijonus, o produkcija sulaukia dėmesio ne tik tarp Lietuvos vartotojų. Mūsų šalyje sukuriamus žaidimus pastebi ir pristato net patys įtakingiausi technologijų portalai, pavyzdžiui venturebeat.com. Tai išties nemažas pasiekimas industrijai, veikiančiai tik kiek daugiau nei du dešimtmečius.

Atskiro paminėjimo vertas ir Lietuvoje jau 5-tą kartą rengiamas didžiausias Baltijos šalių vaizdo žaidimų kultūros konventas „GameOn“, suburiantis žaidėjus, žaidimų kūrėjus, žurnalistus, elektroninio sporto entuziastus bei daugelį kitų specialistų iš viso pasaulio. Svarbiausio šioje industrijoje elemento – vartotojų užsidegimo, Lietuvoje taip pat netrūksta. Lietuviai noriai jungiasi prie tarptautinių „Game Jam“ renginių ir taip pat dažnai, kaip ir visas pasaulis, pameta galvas dėl populiariausių vaizdo žaidimų. Paskaičiuota, kad lietuviai kasmet išleidžia daugiau nei 1 mln. EUR vaizdo žaidimų bendrovės „Wargaming.net“ paslaugoms.

„Nors judame teisinga linkme, Lietuvos žaidimų vystymo sektoriuje vis dar juntamas dėmesio ir paramos trūkumas. Kartu su 21 partnerių organizacija iš įvairių Baltijos jūros regiono šalių susibūrėme į bendrą tarptautinį konsorciumą BGI, kuriuo siekiame paskatinti žaidimų industrijos plėtrą tiek Lietuvoje, tiek ir visame regione“, – sako Lietuvos inovacijų centro (LIC) projektų vadovas Tautvydas Pipiras. LIC parengė veiksmų planą, kuriuo siekiama stiprinti šios industrijos įvaizdį valstybinių institucijų ir visuomenės akyse bei didinti žaidimų kūrėjų potencialą įnešant svarų indėlį kuriant Lietuvos ekonominę gerovę.

BGI yra Europos teritorinio bendradarbiavimo programos Interreg BSR iniciatyva, finansuojama Europos regioninės plėtros projekto lėšomis.

Pilną „Startup Genome“ 2019 m. pasaulinės startuolių ekosistemos ataskaitą galite rasti čia:

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.