Konferencija „Full Digital“ žada nustebinti: atskleis 2020-ųjų rinkodaros paslaptis

Šių metų spalio pabaigoje daugiau nei 800 marketingo ir komunikacijos profesionalų susirinks netradicinio formato skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencijoje „Full Digital“. Renginio organizatoriai žada, kad dalyvių lauks ne tik 24 išskirtiniai pranešėjai, bet ir itin koncentruotas turinys.

 Spalio pabaigoje daugiau nei 800 marketingo ir komunikacijos profesionalų susirinks netradicinio formato skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencijoje „Full Digital“.
 Spalio pabaigoje daugiau nei 800 marketingo ir komunikacijos profesionalų susirinks netradicinio formato skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencijoje „Full Digital“.
 Spalio pabaigoje daugiau nei 800 marketingo ir komunikacijos profesionalų susirinks netradicinio formato skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencijoje „Full Digital“.
 Spalio pabaigoje daugiau nei 800 marketingo ir komunikacijos profesionalų susirinks netradicinio formato skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencijoje „Full Digital“.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Sep 30, 2019, 8:15 AM

„Šią konferenciją rengiame jau antrą kartą, bet šiemet renginio mastas jau daug didesnis – tiek dvigubu dalyvių skaičiumi, tiek nauja, erdvesne renginio vieta, tiek ir įspūdingu pranešėjų sąrašu“, – sakė vienas iš „Full Digital“ organizatorių, skaitmeninės komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas.

Anot jo, tik pradėjus ruošti konferencijos programą buvo nutarta, kad bus kviečiami tik aukščiausio lygio specialistai ir didžiausios Lietuvos komunikacijos rinkos žvaigždės.

„Jei atvirai, man pačiam iki šiol dar neteko dalyvauti konferencijoje, kurioje būtų toks kiekis geidžiamiausių pranešėjų – tokių stiprių, kad jie ne tik puikiai žino, kas rinkoje vyksta šiandien, bet ir numato ateities tendencijas. Džiaugiamės, kad pavyko šiuos 24 savo srities ekspertus surinkti į vieną vietą“, – sakė A. Žakas.

Konferencijoje „Full Digital“ savo patirtimi dalinsis žurnalistas, laidų vedėjas ir rašytojas Andrius Tapinas, viena iš internetinės platformos „Nebegėda“ įkūrėjų, rašytoja ir žurnalistė Beata Tiškevič, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas, „Citybee“ vadovas Lukas Yla, agentūros „influenceriai.lt“ įkūrėja Laura Aleksandravičė, „Idea Vilnius“ kūrybos vadovas Jonas Valatkevičius, prekės ženklo „KILIG“ vadovė Ieva Semaškienė ir kiti specialistai.

Konferencijoje taip pat bus išlaikytas praėjusiais metais pasiteisinęs formatas – trumpi ir koncentruoti 12 minučių trukmės pranešimai.

„Glausti pranešimai ne tik padeda išlaikyti renginio svečių dėmesį, bet ir suteikia galimybę jiems išgirsti esmę – tik tai, ko reikia, netransliuojant perteklinės informacijos. Tikime, kad visi konferencijos dalyviai išeis pasisėmę vertingos informacijos ir naujų, netikėtų idėjų savo 2020-ųjų marketingo strategijos planams“, – neabejoja A. Žakas.

Konferencijoje bus aptartos kiekvienam skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos specialistui aktualios temos: SEO strategijos patarimai 2020 m., influencerių marketingo specifika, socialinių tinklų situacija Lietuvoje, el. pašto rinkodaros naujienos, geolokacijų nustatymo sprendimai, karjeros galimybės, „Youtube“ reklamos niuansai, pardavimų ir marketingo automatizavimas, kūrybiškumo ir duomenų analitikos santykis ir kt.

„Full digital“ konferencija įvyks šių metų spalio 29 d. parodų ir kongresų centre „Litexpo“.

Daugiau informacijos: https://www.fulldigital.lt/

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.