„Telia“ atnaujina salonus, žada Lietuvoje dar nematytus sprendimus

Ne etiketė pristato prekę, o pati prekė prisistato pirkėjui. Ne klientas ateina pas darbuotoją, o darbuotojas pas klientą. Telefonai ne už stiklo, o ant stalo ir be laidų. Tokie pokyčiai laukia naujos kartos „Telia“ salonuose, o pirmasis šiandien atidaromas Šiauliuose, rašoma pranešime spaudai.

 Naujos kartos klientų aptarnavimo salonus vienu metu pradeda diegti visose „Telia“ šalyse – nuo Šiaulių iki Geteborgo.<br> „Telia“ nuotr.
 Naujos kartos klientų aptarnavimo salonus vienu metu pradeda diegti visose „Telia“ šalyse – nuo Šiaulių iki Geteborgo.<br> „Telia“ nuotr.
 Naujos kartos klientų aptarnavimo salonus vienu metu pradeda diegti visose „Telia“ šalyse – nuo Šiaulių iki Geteborgo.<br> „Telia“ nuotr.
 Naujos kartos klientų aptarnavimo salonus vienu metu pradeda diegti visose „Telia“ šalyse – nuo Šiaulių iki Geteborgo.<br> „Telia“ nuotr.
 Naujos kartos klientų aptarnavimo salonus vienu metu pradeda diegti visose „Telia“ šalyse – nuo Šiaulių iki Geteborgo.<br> „Telia“ nuotr.
 Naujos kartos klientų aptarnavimo salonus vienu metu pradeda diegti visose „Telia“ šalyse – nuo Šiaulių iki Geteborgo.<br> „Telia“ nuotr.
 Naujos kartos klientų aptarnavimo salonus vienu metu pradeda diegti visose „Telia“ šalyse – nuo Šiaulių iki Geteborgo.<br> „Telia“ nuotr.
 Naujos kartos klientų aptarnavimo salonus vienu metu pradeda diegti visose „Telia“ šalyse – nuo Šiaulių iki Geteborgo.<br> „Telia“ nuotr.
 Naujos kartos klientų aptarnavimo salonus vienu metu pradeda diegti visose „Telia“ šalyse – nuo Šiaulių iki Geteborgo.<br> „Telia“ nuotr.
 Naujos kartos klientų aptarnavimo salonus vienu metu pradeda diegti visose „Telia“ šalyse – nuo Šiaulių iki Geteborgo.<br> „Telia“ nuotr.
 Naujos kartos klientų aptarnavimo salonus vienu metu pradeda diegti visose „Telia“ šalyse – nuo Šiaulių iki Geteborgo.<br> „Telia“ nuotr.
 Naujos kartos klientų aptarnavimo salonus vienu metu pradeda diegti visose „Telia“ šalyse – nuo Šiaulių iki Geteborgo.<br> „Telia“ nuotr.
 Naujos kartos klientų aptarnavimo salonus vienu metu pradeda diegti visose „Telia“ šalyse – nuo Šiaulių iki Geteborgo.<br> „Telia“ nuotr.
 Naujos kartos klientų aptarnavimo salonus vienu metu pradeda diegti visose „Telia“ šalyse – nuo Šiaulių iki Geteborgo.<br> „Telia“ nuotr.
 Naujos kartos klientų aptarnavimo salonus vienu metu pradeda diegti visose „Telia“ šalyse – nuo Šiaulių iki Geteborgo.<br> „Telia“ nuotr.
 Naujos kartos klientų aptarnavimo salonus vienu metu pradeda diegti visose „Telia“ šalyse – nuo Šiaulių iki Geteborgo.<br> „Telia“ nuotr.
 Naujos kartos klientų aptarnavimo salonus vienu metu pradeda diegti visose „Telia“ šalyse – nuo Šiaulių iki Geteborgo.<br> „Telia“ nuotr.
 Naujos kartos klientų aptarnavimo salonus vienu metu pradeda diegti visose „Telia“ šalyse – nuo Šiaulių iki Geteborgo.<br> „Telia“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (9)

Lrytas.lt

Oct 31, 2019, 2:25 PM

„Naujos kartos klientų aptarnavimo salonus vienu metu pradedame diegti visose „Telia“ šalyse – nuo Šiaulių iki Geteborgo. Pirmas ir svarbiausias šio atsinaujinimo tikslas – būti dar arčiau kliento, suteikti jam geresnę patirtį ir leisti tiesiogiai pačiam išbandyti visas naujoves“, – sako „Telia“ Tiesioginių ir skaitmeninių kanalų vadovė Giedrė Kaminskaitė-Salters.

Jaukūs ir modernūs skandinaviško dizaino „Telia“ salonai išsiskirs paprastumu ir aiškumu. Kuriant jų koncepciją didelis dėmesys skirtas išgrynintai, aiškiai komunikacijai, prekių ir paslaugų išdėstymui – tad klientai vos užėję galės lengvai orientuotis ir atrasti tai, ko ieško.

Bene labiausiai į akis krintantis pokytis – tai iš salono pakraščio perkelta klientų aptarnavimo erdvė: nuo šiol konsultantai žmones priims, jiems patars ir kitus klausimus spręs prie erdvaus stalo, įrengto pačiame salono centre. Anot G.Kaminskaitės-Salters, toks sprendimas priimtas siekiant, kad bendravimas su klientas būtų dar artimesnis.

Dar viena naujovė – ekranus turinčios prekės, tokios kaip telefonai, kompiuteriai ir planšetės, neturės kainų etikečių su aprašytomis techninėmis savybėmis. Vietoje to, svarbiausia informacija apie šias prekes ir kainas bus rodoma jų pačių ekranuose, o „Samsung“ įrenginiai juos pakėlus patys interaktyviai prisistatys vartotojams. Tai bene pirmas kartas, kai tokios naujovės pritaikomos Lietuvoje.

Praktiškai visus salone esančius įrenginius žmonės galės išbandyti patys, o dalis telefonų turės belaides apsaugas, taigi juos bus galima dar patogiau apžiūrėti ir palyginti tarpusavyje. Greta prekių ekspozicijų taip pat stovės interaktyvūs ekranai, kuriuose žmonės galės rasti daugiau modelių ar panašių prekių „Telia“ internetinėje parduotuvėje.

Per šiuos metus „Telia“ Lietuvoje ketina atnaujinti tris salonus. Lapkritį numatomas naujos koncepcijos salono atidarymas Marijampolėje, gruodį – Vilniuje, prekybos centre BIG. Kitus „Telia“ salonus numatoma palaipsniui atnaujinti ateinančiais metais.

Iš viso į klientų patirties gerinimą „Telia“ per šiuos metus jau investavo 1,2 milijonų eurų, iš jų investicijos į naujos kartos salonų diegimą vien šiemet sieks apie 300 tūkst. eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.