„Tele2“ atnaujino mokėjimo paslaugų tiekimą klientams

Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ praneša, kad atnaujino atsiskaitymo paslaugų, kurios buvo laikinai apribotos, tiekimą savo klientams. Vartotojai ir vėl gali naudotis automobilių stovėjimo ir viešojo transporto bilietus teikiančiomis programėlėmis, įsigyti mobiliųjų duomenų paketus bei naudotis „MoQ“ platforma.

Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ praneša, kad atnaujino atsiskaitymo paslaugų, kurios buvo laikinai apribotos, tiekimą savo klientams. <br>123rf nuotr. 
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ praneša, kad atnaujino atsiskaitymo paslaugų, kurios buvo laikinai apribotos, tiekimą savo klientams. <br>123rf nuotr. 
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Mar 5, 2020, 10:42 AM, atnaujinta Mar 5, 2020, 10:45 AM

Paslaugų tiekimas atnaujintas atlikus vidinį sistemos patikrinimą, įdiegus papildomus saugiklius ir užtikrinus, kad ankstesnės galimybės perimti informaciją nebėra.

Trečiadienio rytą, siekdama apsaugoti klientų asmens duomenis, galimybę naudotis šiomis mokėjimo paslaugomis laikinai apribojo pati įmonė. Tai padaryta paaiškėjus, kad galimai iškilo rizika, jog mokėjimo metu tam tikri klientų duomenys galėjo tapti prieinami trečiosioms šalims.

„Tele2“ neturi informacijos, ar tokių atvejų buvo, tačiau klientų ir jų asmens duomenų saugumas yra didžiausias įmonės prioritetas, todėl ir buvo nuspręsta apriboti kai kurių paslaugų teikimą.

„Tele2“ atsiprašo klientų už patirtus nepatogumus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.