Mobiliojo ryšio operatoriai praneša apie pokyčius aptarnaujant klientus

Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ nuo gruodžio 16 d. pereina prie elektroninės prekybos ir paslaugų teikimo telefonu. Salonai šiuo laikotarpiu veiks kaip prekių atsiėmimo punktai.

 Mobiliojo ryšio operatoriai praneša apie pokyčius aptarnaujant klientus.<br> 123rf nuotr.
 Mobiliojo ryšio operatoriai praneša apie pokyčius aptarnaujant klientus.<br> 123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 15, 2020, 2:58 PM, atnaujinta Dec 15, 2020, 5:29 PM

„Darbuotojų ir klientų sveikata šiuo laikotarpiu yra svarbiausias prioritetas, todėl savo paslaugas teiksime nuotoliniu būdu. Puikiai suprantame, kad nuotolinio gyvenimo ir darbo pagrindas yra ryšio paslaugos, todėl darysime viską, kad užtikrintume sklandžias paslaugas savo klientams“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.

Operatoriaus privačių ir verslo klientų aptarnavimo salonai karantino metu veiks kaip prekių atsiėmimo punktai. Klientai apie jų laukiančius pirkinius ir atsiėmimo laiką bus informuojami asmeniškai.

Salone iš anksto neužsiregistravus bus galima užsisakyti arba prasitęsti mobiliojo parašo paslaugą tiek privatiems, tiek verslo klientams. Taip pat užsisakyti naują SIM kortelę ją užblokavus ar pametus.

Visos „Tele2“ paslaugos teikiamos nuotoliniu būdu, o pristatymas – nemokamas

Internetinėje svetainėje tele2.lt arba trumpuoju numeriu 1885 galima įsigyti operatoriaus siūlomas prekes (telefonus, kompiuterius, išmaniuosius įrenginius, modemus ir kita) bei paslaugas (pokalbių ir interneto planus). Užsakytos prekės ar paslaugos bus nemokamai pristatytos į namus arba jas bus galima atsiimti salone.

Visi „Tele2“ klientai savitarnos svetainėje mano.tele2.lt gali pasitikrinti savo sąskaitas, duomenų likučius, užsisakyti naujus pokalbių ir interneto planus, pratęsti sutartis, apmokėti sąskaitas arba užsisakyti papildomas paslaugas.

Klientai pasitikrinti duomenų likučius, apmokėti sąskaitas, papildyti išankstinio mokėjimo kortelių „Pildyk“ sąskaitą gali „Mano Tele2“ programėlėje. Programėlę nemokamai galima parsisiųsti „Google Play“ ir „App Store“.

Taip pat „Tele2“ ir „Pildyk“ klientai papildomai duomenų gali užsisakyti internetu: narsyk.tele2.lt ir narsyk.pildyk.lt.

„Pildyk“ klientai internetinėse svetainėse pildyk.lt ir mano.pildyk.lt, taip pat programėlėje „Mano Pildyk“ gali pasitikrinti sąskaitų ir duomenų likučius, papildyti sąskaitas ir užsisakyti pokalbių ar duomenų planus. „Mano Pildyk“ programėlę nemokamai galima parsisiųsti „Google Play“ ir „App Store“.

Operatorius stiprina ir klientus aptarnaujančio kontaktų centro pajėgumą.

Privatiems „Tele2“ klientams informacija teikiama 07:00-23:00. Skambinti galima trumpuoju numeriu 117 (skambinant tik iš „Tele2“ tinklo, nemokamai) arba +370 684 00 117 (skambinant iš užsienio ar kito operatoriaus, kaina pagal mokėjimo plano tarifus).

„Tele2“ verslo klientams informacija teikiama 07:00-23:00. Skambinti galima trumpuoju numeriu 1575 (nemokamas) arba +370 684 000 75 (kaina pagal mokėjimo plano tarifus).

Pokyčiai „Bitėje“

Apie pokyčius aptarnaujant klientus praneša ir „Bitė Lietuva“.

„Reaguodami į Vyriausybės nurodymus ir saugodami savo darbuotojus, nuo rytojaus uždarome „Bitės“ salonus. Išskirtinai keturiuose salonuose teiksime būtiniausias, skubias paslaugas. Veikiančiuose salonuose sostinės Žemaitės g., Kauno Savanorių pr., Klaipėdos Herkaus Manto G. ir Panevėžio Savanorių a. bus aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę klientai. Prekės salonuose nebus parduodamos“, – sako „Bitė Lietuva“ Korporatyvinės komunikacijos vadovas Jaunius Špakauskas.

Anot jo, visi salonų darbuotojai nuo šiol padės klientams aptarnaudami juos telefonu.

Apie pokyčius taip pat skelbia ir „Telia“

„Nuo antradienio vidurnakčio įsigaliojant griežtesnėms karantino sąlygoms, „Telia“ visiems su klientais tiesiogiai nedirbantiems darbuotojams primygtinai rekomendavo dirbti iš namų. Tai negalioja tik tinklo veiklos stebėjimo, kibernetinės apsaugos ir duomenų centrų darbuotojams – šios komandos tęs darbą 24/7“, – teigia „Telia Lietuva“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis.

Anot jo, visi „Telia“ salonai nuo trečiadienio bus uždaryti, tačiau pagrindiniuose Lietuvos miestuose planuojama atidaryti keletą salonų kvalifikuoto elektroninio parašo išdavimui. „Visas iš „Telia“ įsigytas prekes klientams pristatysime į namus per kurjerių tarnybas. Inžinieriai, diegiantys naujas paslaugas ar šalindami gedimus privačių ar verslo klientų patalpose, darbus vykdys įprastai, griežtai laikydamiesi atsargumo reikalavimų ir dėvėdami apsaugines priemones. Prieš užeidami pas klientą „Telia“ inžinieriai privalo paklausti, ar patalpose nėra blogai besijaučiančių, ar inžinieriaus vizitui neprieštarauja patys klientai“, – įspėja kompanijos atstovas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.