Amerikiečiai parodė, kas ateityje gali pakeisti legendinius sraigtasparnius „Black Hawk“

„Lockheed Martin“ kompanijos padalinys „Sikorsky“ ir „Boeing“ sausio 25 d, pristatė naujojo „Defiant X“ sraigtasparnio koncepciją.

 „Lockheed Martin“ kompanijos padalinys „Sikorsky“ ir „Boeing“ pristatė naujojo „Defiant X“ sraigtasparnio koncepciją.<br> „Lockheed Martin“ nuotr.
 „Lockheed Martin“ kompanijos padalinys „Sikorsky“ ir „Boeing“ pristatė naujojo „Defiant X“ sraigtasparnio koncepciją.<br> „Lockheed Martin“ nuotr.
 „Lockheed Martin“ kompanijos padalinys „Sikorsky“ ir „Boeing“ pristatė naujojo „Defiant X“ sraigtasparnio koncepciją.<br> „Lockheed Martin“ nuotr.
 „Lockheed Martin“ kompanijos padalinys „Sikorsky“ ir „Boeing“ pristatė naujojo „Defiant X“ sraigtasparnio koncepciją.<br> „Lockheed Martin“ nuotr.
 „Lockheed Martin“ kompanijos padalinys „Sikorsky“ ir „Boeing“ pristatė naujojo „Defiant X“ sraigtasparnio koncepciją.<br> „Lockheed Martin“ nuotr.
 „Lockheed Martin“ kompanijos padalinys „Sikorsky“ ir „Boeing“ pristatė naujojo „Defiant X“ sraigtasparnio koncepciją.<br> „Lockheed Martin“ nuotr.
 „Lockheed Martin“ kompanijos padalinys „Sikorsky“ ir „Boeing“ pristatė naujojo „Defiant X“ sraigtasparnio koncepciją.<br> „Lockheed Martin“ nuotr.
 „Lockheed Martin“ kompanijos padalinys „Sikorsky“ ir „Boeing“ pristatė naujojo „Defiant X“ sraigtasparnio koncepciją.<br> „Lockheed Martin“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Feb 2, 2021, 2:56 PM

Sraigtasparnio projektas bus pateiktas JAV kariuomenės būsimų tolimojo šturmo orlaivių konkursui (angl. Future Long-Range Assault Aircraft, FLRAA).

Jis sukurtas kaip „greičiausias, manevringiausias ir išgyvenamiausias šturmo sraigtasparnis istorijoje“, – pranešime spaudai teigia „Lockheed Martin“.

Drąsiame pareiškime „Lockheed Martin“ teigia, kad naujasis modelis skraido „dvigubai toliau ir greičiau nei legendinis „Black Hawk“ sraigtasparnis, kurį „Defiant X“ pakeis ateityje.

Šiuo metu modelis yra bandomas skaitmeninėje kovinėje aplinkoje ir suteiks galimybę įguloms skristi žemai ir greitai per sudėtingą reljefą, o prireikus – greitai nusileisti, teigia bendrovė.

„Lockheed“ paaiškina, kad „Defiant X“ savo vardą gavo dėl galimybės greitai pasiekti misijos vietovę, vadinamą „X“.

„Defiant X“ yra patobulinta sraigtasparnio „SB1-1 Defiant“ versija: tarp pakeitimų yra pakeista išorinė formos linija su aštresniu nosies kūgiu, triračio stiliaus važiuoklė ir išmetimo sistemos pakeitimai.

Orlaivio korpuso pakeitimai buvo atlikti siekiant sumažinti šiluminį pėdsaką ir pagerinti aerodinaminį valdymą, o išmetimo sistemos pakeitimai taip pat buvo atlikti siekiant sumažinti šiluminį pėdsaką.

Tuo tarpu važiuoklės keitimai buvo atlikti siekiant pagerinti stabilumą, tūpimą ir judėjimą kovinėse situacijose.

Dvi bendrovės, kuriančios „Defiant X“, pranešė, kad „dizaino patobulinimai“ atsirado po maždaug 1500 valandų algoritmų sistemų veikimo integravimo laboratorijoje – ir 26 valandų skrydžio.

„Defiant X“ taip pat bus turės integruotą autonominį skrydžio valdymą, dėl ko padidės įgulos saugumas ir darbo krūvis sudėtingose operacijose bei pablogėjusio matomumo aplinkose“, pranešė komanda.

„Lockheed Martin“ teigia, kad tikimasi, jog JAV armija 2022 m. paskelbs FLRAA konkurso kontrakto sudarymą, suteikdama visoms dalyvaujančioms šalims daug laiko patobulinti savo koncepcijas.

„Defiant X“ koncepcijos video:

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2023 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.