„Evolution“ apie „Comic Con Baltics“: dairėmės ir idėjų, ir talentų

„Comic Con Baltics“ (CCB) – unikalus populiariosios kultūros naujovių renginys, kuris praėjusį savaitgalį Lietuvoje vyko jau ketvirtą kartą. Šįmet tarp renginio svečių galėjote pastebėti ir „Evolution“ – B2B internetinių žaidimų įmonę ir vieną iš šios nišinės rinkos IT sprendimų lyderių.

Šiandien „Evolution“ tarptautiniu mastu jau dirba daugiau nei 13 tūkstančių darbuotojų iš skirtingų pasaulio kampelių.
Šiandien „Evolution“ tarptautiniu mastu jau dirba daugiau nei 13 tūkstančių darbuotojų iš skirtingų pasaulio kampelių.
Šiandien „Evolution“ tarptautiniu mastu jau dirba daugiau nei 13 tūkstančių darbuotojų iš skirtingų pasaulio kampelių.
Šiandien „Evolution“ tarptautiniu mastu jau dirba daugiau nei 13 tūkstančių darbuotojų iš skirtingų pasaulio kampelių.
Šiandien „Evolution“ tarptautiniu mastu jau dirba daugiau nei 13 tūkstančių darbuotojų iš skirtingų pasaulio kampelių.
Šiandien „Evolution“ tarptautiniu mastu jau dirba daugiau nei 13 tūkstančių darbuotojų iš skirtingų pasaulio kampelių.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

May 25, 2022, 3:08 PM, atnaujinta May 26, 2022, 9:27 AM

„Šių metų „Comic Con Baltics“ renginio šūkis – kur susitinka herojai (angl. k. where the heroes meet), todėl negalėjome praleisti progos pamatyti tiek daug veržlių žmonių, besidominčių technologijomis, kostiumais. Mums visa tai yra labai artima“, – sako „Evolution“ darbdavio įvaizdžio ir komunikacijos specialistė Gertrūda Eimutytė.

Specialistė atskleidė, kad šįmet renginyje dairėsi ne tik idėjų, bet ir naujų talentų komandai.

Vienas laukiamiausių metų renginių įkvėpė judėti pirmyn

Nėra abejonės, kad CCB – renginys skirtas besidomintiems technologijų, žaidimų, meno, kino ir kitų novatoriškų sričių atradimais.

Nuo komiksų pasaulio įžymybių iki kostiumų žaidimų konkursų (angl. k. cosplay) ir galimybės išbandyti ką tik pasirodžiusias virtualių pramogų rinkos technologijas – ne be reikalo jau kelintus metus iš eilės čia susirenka bent keliasdešimt tūkstančių dalyvių iš viso Baltijos regiono.

„Mūsų virtualių žaidimų šou studijose vedėjai dėvi įvairiausius kostiumus, o norėdami sukurti aukščiausio lygio patirtį žaidėjams, kartais imasi įvairiausių triukų, būna net salto gyvų transliacijų metu“, – dinamišką ir niekad nenuobodžią darbo kasdienybę „Evolution“ atskleidžia Gertrūda.

Darbdavio įvaizdžio ir komunikacijos specialistė sako, kad šių metų debiutas renginyje svarbus jau vien dėl to, kad jame galėjo sužinoti internetinių žaidimų tendencijas, svarbias įmonei – čia pristatytos skaitmeninių pramogų naujienos, modernūs, kūrybiški kostiumai ir kitos subtilybės.

Tokie renginiai yra apie pokyčius, tad, natūralu, kad jie įžiebia norą prisidėti ne tik prie rinkos tobulinimo, bet ir pagerinti kasdienius procesus bei aplinką darbe.

„Pamatėme, kas labiausiai domina mūsų darbuotojų amžiaus kategoriją, todėl vienas iš artimiausių šių metų tikslų – suplanuoti Kauno biuro žaidimų ir veiklų papildymą mūsų darbuotojams“, – planais dalinasi G Eimutytė.

Ne tik idėjų, bet ir naujų talentų paieškos

Tiesa, įmonės atstovus įkvėpė ne tik technologijos, bet ir susirinkusi auditorija. Novatoriško darbdavio atstovė neslėpė – jaunosios kartos pamėgtame renginyje dairėsi ir savo komandos papildymo.

„Evolution“ internetinių žaidimų profesionalams itin svarbūs tiek techninių virtualių žaidimų transliavimo niuansai, tiek charizmatiškas personalas, vedėjai. Sparčiai auganti įmonė nuolat ieško naujų talentų, skiria daug dėmesio jų mokymams, patrauklios darbo aplinkos kūrimui.

„Renginyje patys dėvėjome „Evolution“ sukurto žaidimo kostiumus, jo pavadinimas šiuo atveju labai simbolinis – Lobių medžioklė. Tik šį kartą savo komandai „medžiojome“ jaunuosius talentus, o ypač studentus ir individualia veikla užsiimančius asmenis, kurie ieško sau lankstaus darbo grafiko, įdomios darbo aplinkos ir jaunatviškos komandos. Mes suteikiame idealias sąlygas tiek ambicingiems žaidimų rinkos entuziastams, tiek tiems, kurie didžiąją dalį laiko nori skirti savo pagrindiniams ateities tikslams ir svajonėms“, – apie kiek kitokį įmonės požiūrį pasakoja darbdavio įvaizdžiu ir komunikacija besirūpinanti Gertrūda.

Išbandyti savo jėgas dinamiškame internetinių žaidimų vedėjo vaidmenyje

„Renginyje dalyvavome kaip svečiai, su savo stendu ir komanda, kuri visą savaitgalį kvietė festivalio dalyvius žaisti komandinius žaidimus ir laimėti jaunatviškus „Evolution“ prizus“, – paklausta apie pačių vaidmenį ir veiklas „Comic Con Baltics“ renginyje atsako G.Eimutytė. „Renginyje veiklas parinkome susijusias su žaidimo vedėjo darbo pobūdžiu, čia kvietėme festivalio dalyvius trumpam tapti žaidimo vedėjais ir savo draugui apibūdinti žodį, parašytą slaptoje kortoje.“

Kaip jau buvo galima numanyti, viena pagrindinių pozicijų internetinių žaidimų gigante vadinamoje įmonėje yra būtent vedėjai.

Šiandien „Evolution“ tarptautiniu mastu jau dirba daugiau nei 13 tūkstančių darbuotojų iš skirtingų pasaulio kampelių.

Norintiems išbandyti savo jėgas, bet nežinantiems nuo ko pradėti nėra dėl ko nerimauti – reikalinga pozityvi asmenybė, iškalba, pagrindinės anglų kalbos žinios.

Pats darbdavys pasirūpina profesionaliais mokymais, o ir vėliau nuolat investuoja į naujus įgūdžius.

Apie darbą modernioje įmonėje: stebinantis biuras, renginiai ir vasaros planai

Kalbant apie inovatyvų darbdavį, komunikacijos ekspertė patvirtina – šiandien nepakanka tik konkurencingo atlygio, reikia investuoti į stiprią bei darnią komandą, patogų bei modernų biurą, nuolatinį darbuotojų tobulėjimą ir žinias.

Žinoma, taip pat svarbu suteikti komandai galimybes pažinti dinamišką, vis atsinaujinančią rinką. Tokie renginiai kaip „Comic Con Baltics“ – puikus pavyzdys.

„Jau esame suplanavę visos vasaros renginius, kuriuose bus galima lengvai mus rasti ir susipažinti. Turime paruošę ilgą sąrašą veiklų“, – artimiausių planų užuominomis pasidalina Gertrūda.

„Mūsų darbuotojai, sužinoję, kad „Evolution“ keliauja į CCB, neslėpė susižavėjimo. Artėjant mūsų antrajam gimtadieniui čia, Lietuvoje, vis labiau įsidrąsiname ir pradedame daugiau įsitraukti į įvairius renginius, drąsiau kalbėti apie unikalias darbo galimybes. „Comic Con Baltics“ buvo puikus startas, – sako Gertrūda ir atskleidžia, kad šįmet įmonė daugiau laiko skirs ne tik edukacijai, bet ir kokybiškam komandos laikui kartu. – Kitas eilėje – vienas laukiamiausių 2022 m. koncertų Lietuvoje – Dua Lipa pasirodymas. Taip pat ir daugelį metų besitęsiantis bei populiarumo neprarandantis festivalis Granatos Live. Kitus renginius pasiliekame kaip staigmeną savo komandai.“

Tiems, kas nespėjo susipažinti su „Evolution“ neseniai praūžusiame CCB renginyje, progų susitikti gyvai bus dar ne viena.

Galbūt net savo miesto šventėje ar mokymosi įstaigoje: „Dažniausiai dalyvaujame miesto mugėse, atvirų durų dienose, kolegijose bei universitetuose. „Comic Con Baltics“ buvo pirmasis toks, tačiau esame tokie sužavėti įvairovės gausa, kad jis tikrai nebus paskutinis.“

Na, o jei su novatorišku darbdaviu susipažinti norisi dar šiandien, tai padaryti paprasta – tereikia nusiųsti el. laišką ar parašyti žinutę soc. tinklų paskyroje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.