Lietuvoje pirmą kartą pademonstruotas išmanus sprendimas turintiems klausos problemų

Išmaniosios namų sistemos nėra tik prabangos reikalas. Jos kasdien gelbsti žmonėms, turintiems sveikatos problemų. Gruodžio pradžioje sostinėje gydytojams otorinolaringologams pirmą kartą buvo pristatyta galimybė išmaniojo namo sistemą sujungti su klausos aparatu ir taip užtikrinti savo saugumą namuose.

 Gydytojai otorinolaringologai patyrė, kaip išvien veikia klausos aparatai ir protingo namo sistemos.<br> „Audiomedikos“ nuotr.
 Gydytojai otorinolaringologai patyrė, kaip išvien veikia klausos aparatai ir protingo namo sistemos.<br> „Audiomedikos“ nuotr.
 Gydytojai otorinolaringologai patyrė, kaip išvien veikia klausos aparatai ir protingo namo sistemos.<br> „Audiomedikos“ nuotr.
 Gydytojai otorinolaringologai patyrė, kaip išvien veikia klausos aparatai ir protingo namo sistemos.<br> „Audiomedikos“ nuotr.
 Gydytojai otorinolaringologai patyrė, kaip išvien veikia klausos aparatai ir protingo namo sistemos.<br> „Audiomedikos“ nuotr.
 Gydytojai otorinolaringologai patyrė, kaip išvien veikia klausos aparatai ir protingo namo sistemos.<br> „Audiomedikos“ nuotr.
 Gydytojai otorinolaringologai patyrė, kaip išvien veikia klausos aparatai ir protingo namo sistemos.<br> „Audiomedikos“ nuotr.
 Gydytojai otorinolaringologai patyrė, kaip išvien veikia klausos aparatai ir protingo namo sistemos.<br> „Audiomedikos“ nuotr.
 Thomas Flückiger papasakojo apoe holistinį požiūrį į sveikatos priežiūrą.<br> „Audiomedikos“ nuotr.
 Thomas Flückiger papasakojo apoe holistinį požiūrį į sveikatos priežiūrą.<br> „Audiomedikos“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

2022-12-30 14:47

Dėmesys specialistų švietimui

Pasaulio sveikatos organizacija skaičiuoja, kad daugiau nei 400 mln. žmonių visame pasaulyje turi klausos sutrikimų. Oficialiais duomenimis, 2 iš 3 klausos problemą turinčių europiečių šiandien jų, deja, nesprendžia.

Klausos centro „Audiomedika“ užsakymu „RAIT GROUP“ atlikto tyrimo rezultatai atskleidžia, kad klausos sutrikimų turintiems žmonėms yra svarbi profesionalo rekomendacija, kuri neretai nulemia apsisprendimą įsigyti klausos aparatą.

„Stengiamės nuolat palaikyti ryšį su specialistais, organizuoti seminarus, skirtus supažindinti su naujovėmis ne tik didmiesčiuose, bet ir regionuose. O galimybė sujungti „Philips Hearing Solutions“ klausos aparatą su JUNG išmanaus namo sistema buvo tas žingsnis, kurio tikrai reikėjo Lietuvoje, atsižvelgiant į bendrą technologijų tobulėjimo kontekstą“, – pasakojo klausos centro įkūrėjas Mindaugas Jonaitis.

Kai kuriais atvejais ribotas informacijos prieinamumas apie naujausias technologijas regionuose, o kartais ir vyraujantys mitai nulemia mažesnį naujausių klausos gerinimo sprendimų žinomumą tarp pacientų.

„Pacientams pagal prioritetą siūlome pasinaudoti valstybės kompensacija klausos aparatams, suteikiame galimybę 14 dienų nemokamai išbandyti naujausius, kiekvienam individualiai parinktus prietaisus namuose“, – pasakojo klausos centro rinkodaros vadovė Brigita Cipkutė-Jonaitienė.

Raktas į saugesnę ateitį

Dirbantys medicinos srityje specialistai žino, kad svarbu pasirūpinti, jog pacientas jaustųsi saugiai, užtikrintai ir galėtų atsipalaiduoti vizito metu. Nuo to iš dalies priklauso ir gydymo sėkmė. Taip pat žmogus nori ir jaustis namuose – saugiai ir užtikrintai. Deja, nesprendžiamos klausos problemos gali nulemti išaugusį žmogaus nepasitikėjimą savimi kasdienėse situacijose. Neprigirdėjimas net viena ausimi gali apsunkinti buities darbus, bendravimą su artimaisiais, sukliudyti laiku išgirsti gresiantį pavojų.

Mindaugas Jonaitis sako, kad kasdienis klausos centro darbuotojų tikslas yra padėti ir įrodyti pacientams, kad klausos aparatai iš tiesų gali pagerinti gyvenimo kokybę.

„Nuolat stengiamės kelti darbuotojų kompetencijas, raginame dalyvauti įvairiuose mokymuose, konferencijose, todėl šiuo seminaru, kurį suorganizavome kartu su JUNG, norėjome leisti gydytojams otorinolaringologams patirti, kaip išvien veikia į kokybiškesnę žmonių su klausos sutrikimais ateitį orientuoti prietaisai ir protingo namo sistemos. Kuo daugiau žinos specialistas, tuo labiau pacientas juo pasitikės ir norės priimti pagalbą“, – komentuoja centro vadovas.

Iš pirmo žvilgsnio klausos centras „Audiomedika“ ir išmaniųjų technologijų kūrėjas JUNG atrodo kaip du nesuderinami dalykai. Tačiau klausos aparatai yra ne kas kita kaip išmaniosios technologijos, lengvinančios žmonių gyvenimą, o galimybė jas susieti su išmaniojo namo sistema yra naujas saugumo ir gyvenimo komforto lygmuo Lietuvoje.

„Sujungus prietaisus su protingo namo sistemomis, technologijos tampa raktu į saugesnę, patogesnę, smagesnę kasdienybę. Tam, kuris nešioja klausos aparatus, ir jį supantiems brangiems žmonėms tai yra itin svarbu. Tikime, kad ateityje tokia galimybė bus prieinama vis didesniam klausos problemų turinčių žmonių ratui, o tam tikri sprendimai namuose taps savaime suprantami“, – viliasi B.Cipkutė-Jonaitienė.

Klausos aparatai leidžia žmogui būti socialiai aktyviam, laisvai bendrauti. O prisijungus aparatą prie namų elektronikos, visiškai saugiai gyventi savarankiškai.

„Audiomedika“ bendradarbiauja su visame pasaulyje žinomu ir pripažintu klausos aparatų gamintoju „Philips Hearing Solutions“, prekiauja prekių ženklo klausos aparatais.

Aparatų gamintojo tarptautinių pardavimų direktorius Thomas Flückiger susirinkusiems gydytojams pristatė holistinį požiūrį į žmogaus sveikatos priežiūrą ir kodėl svarbu jį taikyti visose bendravimo su pacientu etapuose. Drauge su gydytojais specialistai diskutavo, kodėl gydant svarbūs ne tik ligos ar sutrikimo simptomai, bet ir psichikos, socialiniai aspektai.

Dažnas prašymas pakartoti, ką pasakė pašnekovas, keblus pokalbio sekimas, noras padidinti televizoriaus ar radijo garsą, jaučiamas spaudimas, spengimas ausyse, pusiausvyros sutrikimas – tai pirmieji požymiai, kuriuos pajutus reikėtų nedelsiant kreiptis į specialistą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.