„Tele2“ klientams neveikė mobilusis parašas

Ketvirtadienį susisiekę su portalu, lrytas.lt „Tele2“ klientai pranešė, kad jiems neveikia mobiliojo parašo paslauga.

„Tele2“ klientai negalėjo naudotis „Mobile-ID“ paslauga.<br>T. Bauro nuotr.
„Tele2“ klientai negalėjo naudotis „Mobile-ID“ paslauga.<br>T. Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Mar 2, 2023, 1:27 PM

Kai kurių skaitytojų teigimu, ši paslauga neveikia nuo trečiadienio vakaro.

Pasiteiravus dėl šių trikimų pačioje telekomunikacijų kompanijoje, netrukus buvo pateiktas komentaras, kad „Tele2“ klientai keletą valandų negalėjo naudotis „Mobile-ID“ paslauga bet jos veikimas visiškai atstatytas 12.40 val. Ryšio paslaugos klientams veikia įprastai“.

Pranešime taip pat rašoma, kad kai kurie klientai vis dar gali susidurti su paslaugų, susijusių su mokėjimais (automobilių parkavimas, programėlių parduotuvės), veiklos sutrikimu, taip pat laikinai neveikia savitarnos svetainė.

„Problema yra sprendžiama. Labai atsiprašome klientų už laikinus nepatogumus“, – skelbiama pranešime.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.