Dar viena keistenybė: okupuotose Ukrainos teritorijose rusai bando naudoti šimtmečio senumo metodą Naudojasi „aklu“ šarvuotu traukiniu

Rusijos Vakarų karinės apygardos „geležinkelio pajėgos“ okupuotose Ukrainos teritorijose naudoja šarvuotąjį traukinį „Volga“, praneša Rusijos Federacijos gynybos ministerija. Šiose senienos konstrukcija yra tokia: viduryje – dyzelinis lokomotyvas, o traukinio priekyje ir gale – platformos su kroviniu, kurias saugo priešlėktuviniai pabūklai „ZU-23–2“ ir angos šauliams.

 Rusijos Vakarų karinės apygardos „geležinkelio pajėgos“ okupuotose Ukrainos teritorijose naudoja šarvuotąjį traukinį „Volga“, praneša Rusijos Federacijos gynybos ministerija.<br>Atvirųjų šaltinių nuotr.
 Rusijos Vakarų karinės apygardos „geležinkelio pajėgos“ okupuotose Ukrainos teritorijose naudoja šarvuotąjį traukinį „Volga“, praneša Rusijos Federacijos gynybos ministerija.<br>Atvirųjų šaltinių nuotr.
 Rusijos Vakarų karinės apygardos „geležinkelio pajėgos“ okupuotose Ukrainos teritorijose naudoja šarvuotąjį traukinį „Volga“, praneša Rusijos Federacijos gynybos ministerija.<br>Atvirųjų šaltinių nuotr.
 Rusijos Vakarų karinės apygardos „geležinkelio pajėgos“ okupuotose Ukrainos teritorijose naudoja šarvuotąjį traukinį „Volga“, praneša Rusijos Federacijos gynybos ministerija.<br>Atvirųjų šaltinių nuotr.
 Rusijos Vakarų karinės apygardos „geležinkelio pajėgos“ okupuotose Ukrainos teritorijose naudoja šarvuotąjį traukinį „Volga“, praneša Rusijos Federacijos gynybos ministerija.<br>Atvirųjų šaltinių nuotr.
 Rusijos Vakarų karinės apygardos „geležinkelio pajėgos“ okupuotose Ukrainos teritorijose naudoja šarvuotąjį traukinį „Volga“, praneša Rusijos Federacijos gynybos ministerija.<br>Atvirųjų šaltinių nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Apr 21, 2023, 8:49 AM, atnaujinta Apr 21, 2023, 8:50 AM

Tokia konfigūracija nesuteikia traukinio mašinistui pilno vaizdo, todėl šarvuota kolona tiesiog negali judėti į priekį be vaizdo, kurį iš oro perduoda dronas. Bent vienas dronas yra neatsiejama traukinio įrangos dalis.

Pažymėtina tai, kad Rusijos gynybos ministerijos propagandistai bando prikurti įvairiausių savo šarvuotų traukinių pasiekimų. Pavyzdžiui, „Volgos“ atveju jie teigia, kad sąstatas numušė „nežinomą bepilotį orlaivį su nenustatytu kroviniu“, kai traukinys atsitiktinai patruliavo geležinkelyje. Jie teigia, kad tai buvo pirmas kartas, kai „geležinkelio pajėgų“ traukinys turėjo tiesioginį kontaktą su priešu nuo pačios totalinės Rusijos invazijos į Ukrainą pradžios.

Tokia šarvuoto traukinio išdėstymo schema gali ne tik trukdyti matomumui, bet ir lemti prastą viso vieneto mobilumą, rašo „Defense Express“. Lokomotyvas turi vienu metu ir traukti, ir stumti vagonus su šarvais, ginklais ir atsargomis. Taigi, neatrodytų tikėtina, kad toks „stebuklingas ginklas“ galėtų užtikrinti adekvatų mobilumą aštuoniolikai pilnai pakrautų vagonų, kaip paprastas dyzelinis lokomotyvas.

Tokį šarvuotų traukinių išdėstymą 1899–1902 m. per Antrąjį anglų ir būrų karą Pietų Afrikoje naudojo tik būrai. Galbūt rusai daro prielaidą, kad galės sutaupyti degalų, remdamiesi idėja, kad vienam lokomotyvui reikia tik pusės dyzelino kiekio, reikalingo dviem lokomotyvams.

Tad kad ir kaip archajiškai tai atrodytų, taip rusai bando užtikrinti logistiką okupuotų Ukrainos teritorijų geležinkeliais, rašo „Defense Express“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.