Naujienų agentūra TASS, remdamasi Rusijos URM pateiktu pranešimu, pranešė, kad minėtas „MiG-31“ avarijos metu atliko planinį mokomąjį skrydį. Stebėtojai užfiksavo vaizdo medžiagą, kurioje matyti, kaip lėktuvas degdamas krenta iš dangaus. Atrodo, kad lėktuvas, degant uodegos daliai, skrido horizontaliai, bet prarado kontrolę ir ėmė kristi žemyn.
Cituodama Rusijos teisėsaugos institucijų ankstesnį pranešimą, TASS pranešė, kad „MiG-31“ galiausiai nukrito į ežerą dėl to, kad užsidegė vienas iš jo variklių. Šiuo metu neaišku, dėl ko tiksliai užsidegė variklis. Tame pačiame straipsnyje taip pat skelbiama, kad avarija įvyko maždaug už dešimties kilometrų nuo Mončegorsko miesto, netoli Riž-Gubos salos.
Kokiam daliniui priklausė „MiG-31“, kol kas tiksliai neaišku, tačiau gali būti, kad jis buvo iš Mončegorske esančio 98-ojo atskirojo sudėtinio aviacijos pulko.
„MiG-25“ pagrindu sukurtas „MiG-31“ pirmą kartą į orą pakilo 1975 m., o 1981 m. buvo pradėtas naudoti Sovietų Sąjungoje. Šiuos didelio nuotolio greituosius lėktuvus Rusija ir Kazachstanas daugiausia naudoja kaip perėmėjus, jie gali gabenti tolimojo nuotolio raketas „oras-oras“. Nedidelis skaičius „MiG-31“ buvo pritaikyti leisti ir iš oro paleidžiamas balistines raketas „Kinžal“. Rusijos oro ir kosmoso pajėgos Rusijos karinis jūrų laivynas turi nuo 110 iki 120 „MiG-31“.
Praeityje „MiG-31“ yra turėję nemažai pagarsėjusių incidentų – įskaitant vieną, kai Kazachstano oro gynybos pajėgų lėktuvas sudužo taip pat būtent dėl variklio gaisro.
„Mig-31“ taip pat atlieka aktyvų vaidmenį Rusijos vykdomame totaliniame kare prieš Ukrainą.
Parengta pagal „The Drive“.