Su sąlyga, kad ukrainiečiai grėsmės likvidavimo patvirtinimui čia panaudojo drono kamerą, galima daryti prielaidą, kad čia buvo pritaikyta minų užkardos taktika – kai minos per trumpą laiką dislokuojamos pavojingoje gresiančio puolimo ašyje. Dronas galėjo būti naudojamas ir vizualiniam patvirtinimui, ir minų padėjimui.
Atsižvelgiant į kontekstą, galima pridurti, kad šis priešo puolimo atmušimo būdas yra vienas iš tų, kurie leidžia ukrainiečiams pristabdyti rusų puolimą Kupiansko ir Lymano kryptimis, į šiaurę nuo Bachmuto, kur Ukraina vykdo savo puolimą.
Bet yra dar vienas įdomus dalykas, susijęs su šiuo minų sprogdinimo epizodu – ypač apie „BTR-MDM „Rakuška“. Kai 2008 m. Volgogrado traktorių gamykloje buvo sukurta ši transporto priemonė, jos masinė gamyba buvo atidėta dar aštuoneriems metams – kol galiausiai 2016 m. pradėta gaminti kitoje gamykloje – Kurganmašavodo mašinų gamykloje.
Viena iš priežasčių – Rusijos dukterinės įmonės aršiai konkuravo dėl gero sandorio: kiekviena transporto priemonė kainavo apie 1 mln. dolerių. Kita priežastis buvo Rusijos kariuomenės vadų reikalavimai. Jie norėjo oro desantinėms pajėgoms skirtos kovos mašinos su galingais ginklais ir neblogu manevringumu – tačiau pakankamai lengvos, kad ją būtų galima nuleisti parašiutu iš lėktuvo „An-12“ arba sraigtasparnio „Mi-26“.
Taip jie gavo transporto priemonę su dviem kulkosvaidžiais, galingu 500 AG varikliu ir vos 14 tonų svoriu – tačiau be apsaugos nuo minų.
Be to, joje yra šeši liukai personalui, todėl šarvuočiai yra mažiau patvarūs.
Parengta pagal „Defense Express“.