„Dell“ pristatė paslaugas Lietuvai… be lietuvių kalbos

Ligi šiol daugiausia kokybiška įranga garsėjusios kompanijos „Dell“ atstovai pagyrė sparčiai augančią Lietuvos ekonomiką ir pranešė, kad nuo šiol mūsų šalyje tieks ne tik įrangą, bet ir kompleksinius aptarnavimo sprendimus. Jau nuo lapkričio 1 d. „Dell“ produktus įsigiję verslo klientai visas kylančias problemas gali greitai išspręsti paskambinę vienu vietiniu telefono numeriu. Tiesa, pasigyrus, kad klientus aptarnauja 55 kalbomis, teko pripažinti, kad lietuvių kalbos tarp jų nėra, o ir eiliniam kompiuterio pirkėjui pasaulinio aptarnavimo dar teks palaukti.

Daugiau nuotraukų (1)

Arnoldas Lukošius

Nov 14, 2012, 5:10 PM, atnaujinta Mar 15, 2018, 10:51 AM

„Prieš kelerius metus Norvegijos saloje vienam „Dell“ kompiuteriu dirbusiam vyrui staiga užgeso ekranas. Jis paskambino į mūsų aptarnavimo centrą ir pasiteiravo, per kiek laiko gal tikėtis pagalbos – po savaitės, po dviejų? Vadybininkas atsakė: „Palaukite 15 min.“ Po to perskambino ir pranešė, kad pagalba jau vyksta. Kompiuterio ekranas buvo pataisytas po 4 valandų. Šiais metais tas žmogus tapo atsakingu didelės norvegų kompanijos IT specialistu ir pateikė didžiulį užsakymą „Dell“. Pateikė tik todėl, kad tuomet įsitikino, koks geras mūsų aptarnavimas. Būtent dėl to mums itin svarbu, kad klientai būtų patenkinti, o 95 proc. jų mūsų paslaugas giria“, – aiškino „Dell“ paslaugų teikimo direktorius Vidurio ir Rytų Europai Januszas Hajdulas.

Lietuvos verslo klientai, užsakę papildomai kainuojančią profesionalios pagalbos paslaugą „Dell ProSupport“, nuo šiol gali tikėtis jos sulaukti per 4 valandas, jei yra įsikūrę iki 150 km nuo didžiųjų miestų. Patį techninį aptarnavimą ir gedimų šalinimą, jei to prireiks, atliks vietinių partnerių jau išugdytos technikų komandos. Pagrindinis dalykas, kuris pasikeitė, tai - patogumas. Kadangi „Dell“ kiekvienais metais įsigyja po kelias skirtingus sprendimus vystančias kompanijas, klientams tapo komplikuota patiems ieškoti, kuris atstovas kiekvienu atveju turi juos aptarnauti.

Tiesa, kompanijos priežiūros direktorius Johnas Reynoldsas pripažino, kad Lietuvoje jokia papildoma tarnyba kol kas nesteigiama, todėl aptarnavimas lietuvių kalba dar tik ateities planuose – paskambinę klientai greičiausiai bus sujungti su skyriumi Airijoje, ten specialistai ir priims sprendimą, kaip likviduoti problemą. Trumpai kalbant – nuo šiol sutrikus „Dell“ produkto veikimui, kompanija nebeparduos tik sugedusios detalės, palikdama kitus darbus vietiniams partneriams, o pati atliks viską iki galo.

Baigdamas paskutinį kavos puodelį vis tiek paklausiau to, kas mane domina labiausiai – kada Lietuvos parduotuvėse pasirodys naujieji „Dell“ planšetiniai ir nešiojamieji kompiuteriai, sukurti specialiai „Windows 8“ operacinei sistemai. Atsakymas pradžiugino – šiuo metu jie jau pakeliui. Verslas verslu, o vis tiek įdomu pačiupinėti besivartantį „ultrabook XPS 12“ ekraną…

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.