Ko iš naujo vadovo gali tikėtis „Omnitel“ klientai ir darbuotojai?

Prieš kelis mėnesius „Omnitel“ vadovo vietą užėmęs Danas Strombergas nesikuklina – teigia, kad turi pakankamai patirties, kaip „sirguliuojančią“ bendrovę paversti pelninga.

D.Strombergas ne kartą pabrėžė, kad bus daromos nemažos investicijos į mobiliojo interneto tinklo plėtrą.<br>J. Stacevičiaus nuotr.
D.Strombergas ne kartą pabrėžė, kad bus daromos nemažos investicijos į mobiliojo interneto tinklo plėtrą.<br>J. Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Aurimas Abišala

2013-09-09 13:25, atnaujinta 2018-03-01 12:06

Tačiau pokyčiai ne visuomet būna malonūs – ar tikrai „Omnitel“ keisis tik į gerąją pusę?

Remdamasis rinkos ekspertais, „Omnitel“ vadovo pirmadienį pristatyta strategija, bei privačiu pokalbiu su D.Strombergu, portalas lrytas.lt pateikia galimas prognozes, ko artimiausiu metu gali tikėtis „Omnitel“ klientai ir darbuotojai.

„Omnitel“ klientai gali tikėtis:

• Žymiai geresnio 4G ryšio. Tiek pristatymo metu, tiek pokalbyje D.Strombergas ne kartą pabrėžė, kad bus daromos nemažos investicijos į mobiliojo interneto tinklo plėtrą. Anot jo, bus stengiamasi, kad kitais metais sparčiu mobiliuoju internetu galėtų naudotis iki 50 proc. šalies gyventojų.

• Tokių pačių kainų. Nors yra žinoma, kad lietuvis klientas yra taupus, žemiausių kainų „Omnitel“, kaip ir anksčiau, teikti neketina. Kadangi „Bitė“ save pozicionuoja kaip „draugiškiausią klientui bendrovę“, „Tele2“ skelbiasi esanti „pigiausių paslaugų“ bendrovė, „Omnitel“ pasirinko trečią kelią ir dėmesį telkia į kokybę. Anot D.Strombergo, bus „stengiamasi teikti aukščiausios kokybės paslaugas už konkurencingą kainą“.

• Daugiau aiškumo. Viena iš ilgalaikių „TeliaSonera“ strategijos krypčių yra teikti paprastesnes, vartotojui aiškesnes paslaugas. Į šį apibrėžimą įeina ir sąskaitos – tikėtina, kad vadovaujant D.Strombergui „Omnitel“ klientams bus aiškiau, už ką ir kiek reikia sumokėti.

• Abipusio lojalumo. Ne vienas „Omnitel“ klientas skundžiasi, kad „Omnitel“ visiškai nerūpi, ar klientas jos paslaugomis naudojosi vienerius metus, ar dešimtmetį – sąlygos visiems vienodos. D.Strombergas pažadėjo, kad grįžę buvę klientai galės atgauti turėtą lojalumo statusą – jie atgaus visas sąlygas, kokias turėjo prieš palikdami įmonę.

• Ne tokio ryškaus vadovo. Dar dirbdamas Danijoje D.Strombergas parodė, kad nėra linkęs į viešumą – vadovo bendravimas su žiniasklaida daugiausia apsiribodavo pranešimais spaudai. Savo reputaciją jis patvirtino ir atvykęs į Lietuvą – ilgą laiką naujasis „Omnitel“ vadovas nebendravo su žiniasklaida.

„Omnitel“ darbuotojai gali tikėtis:

• Papildomo darbo. Jo gali atnešti ne tik planuojami pokyčiai, bet ir tai, kad naujasis „Omnitel“ vadovas tikisi kokybiškesnio klientų aptarnavimo – tokio, kuriam reikia daugiau laiko ir pastangų.

• Pagalbos iš užsienio. D.Strombergas teigė, kad „Omnitel“ iš užsienio konsultuos patyrę „TeliaSonera“ darbuotojai. 

• Motyvacinės sistemos. Paklaustas, kaip kels pastaruoju metu dėl prastų rezultatų ir būsimų permainų galimai smukusią darbuotojų moralę, naujasis „Omnitel“ vadovas užsiminė apie jau prasidėjusią darbuotojų skatinimo politiką.

Sekite verslo naujienas socialiniame tinkle „Facebook“!

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.