„Sony“ parodė, kuo didžiuosis šiais metais

Kadaise buvusi didelė ir galinga, šiuo metu „Sony“ priversta užsiimti gynyba ir stabdyti konkurentų invaziją į jos verslo segmentus. Supratimas, kad nebėra rinkos lyderiai, per kraštus smelkėsi ir kompanijos atstovams pristatant naujus gaminius.

Daugiau nuotraukų (1)

Gediminas Gasiulis, specialiai "Lrytas.lt" iš Londono

Jan 29, 2014, 5:00 PM, atnaujinta Feb 16, 2018, 11:04 PM

Vartotojų elektronikos parodoje „CES 2014“ pristatytus produktus žurnalistams iš Baltijos šalių kompanija nusprendė parodyti pakvietusi apsilankyti jos centriniame Europos biure Londono pakraštyje. Čia buvo paruoštos patalpos su naujausia technika iš keturių įmonei svarbiausių sektorių: fotografija ir filmavimas, garsas, kompiuterinė technika bei TV.

Įprastai į tokias produktų demonstracijas kviečiami technika prekiaujančių bendrovių atstovai (tai – proga išsirinkti, ką jie nori matyti savo parduotuvių lentynose). Pirmadienį „paroda“ buvo skirta žurnalistams iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos.

Dar prieš pradedant pristatymus, žurnalistams reikėjo pasirašyti sutartis dėl slaptos informacijos neviešinimo. Tiesa, tokios informacijos nebuvo itin daug, mat beveik visi rodyti produktai jau buvo viešai pristatyti anksčiau, o slaptieji „trupiniai“ įdomūs nebent patiems žurnalistams ar tiems, kas mėgsta gilintis į technines detales.

Skaitmeninės akys

Pirmoji patalpa – fotoaparatai ir filmavimo kameros. Iš gausybės fotoaparatų – pradedant mėgėjų technika, baigiant profesionalams skirtais veidrodiniais fotoaparatais – išsiskyrė aukščiausios klasės „muilinė“ keičiamais objektyvais „a5000“. Ji turi plataus formato 20,1 mln. tšk. raiškos jutiklį, palaiko „WiFi“ ir NFC, taigi nuotraukomis galima dalintis itin paprastai.

„Sony“ atstovai teigė suprantantys, kad profesionalai nėra linkę keisti naudojamo prekės ženklo, nes ilgainiui susikaupia daug brangių objektyvų bei kitų priedų. Sprendimas jiems – „žiedai“, leidžiantys pritaikyti kitos kompanijos objektyvą „Sony“ fotoaparatui.

Filmavimo kamerų segmente naujas kompanijos pasididžiavimas – namų vartotojams skirta „FDR-AX100E“ kamera, galinti filmuoti 4K raiška. Dydžiu ji primena įprastą namų vartotojams skirtą filmavimo kamerą, o šalia pernai pristatytos „FDR-AX1E 4K Handycam“ atrodo lyg tikra anoreksikė, kurios apimtys sumažėjo trim ketvirtadaliais. Be to, ji palaiko „WiFi“ ir NFC ryšį, taigi užfiksuotą turinį lengva perkelti į kitus įrenginius. Kamera taip pat gali sumažinti užfiksuoto vaizdo raišką.

Patobulino „Sony“ ir veiksmui filmuoti skirtą „Action Cam“ modelį (dabar jis vadinasi „HDR-AS100VR“) – savąjį konkurentą populiariajai „GoPro Hero3“. Tiesa, norint pasivyti konkurentą dar teks paplušėti. „Sony“ atstovai gyrėsi, kad jų kamera turi vaizdo stabilizavimo sistemą, bet ji – tik skaitmeninė, o ne optinė. Taip pat kompanija džiaugėsi, kad jų kamera nebijo drėgmės, bet merkti jos į vandenį be dėklo negalima, o „Hero3“ ištveria ir 40 metrų gylyje. Priedus kompanija taip pat skuba gaminti, bet „GoPro“ klientai jų pasiūla skųstis tikrai negali.

Vaizdas ir garsas

Sekanti patalpa – garso sistemos. Daugybės vidutinės klasės ausinių ir nešiojamų grotuvų minioje ypatingo dėmesio sulaukė belaidės ausinės „Sony MDR-HW700DS“, galinčios perteikti pilnavertį trimatį garsą (efektas panašus tam, kokį gautumėte tvarkingai sujungę 9.1 sistemos kolonėles). Kaina jų irgi bus atitinkama – per 1,5 tūkst. Lt.

Ne tik ausį, bet ir akį traukė vakarėliams skirtos garsiakalbių sistemos. Nešiojamos versijos, su 100–200 vatų garsiakalbiais, padrebins paveikslus ant sienos, o galingiausia 2400 vatų sistema juos ir nukabins (pastaroji pavadinta tiesiog „Shake“). Maža to, juose integruotas „Bluetooth“ ir NFC ryšys leis vos prilietus telefoną įjungti norimą dainą (žinoma, galima naudoti USB atmintines, CD diskus ar tiesiog klausytis radijo).

Kompiuterinės technikos stendus okupavo lankstieji „Vaio“ serijos nešiojamieji kompiuteriai, išmanusis telefonas „Xperia Z1“ ir senoji planšetė „Tablet Z“ (sklando gandai, kad vasarį „Sony“ turėtų pristatyti naują planšetinį kompiuterį).

Desertui buvo palikti televizoriai. Prieš parodydami naujausius gaminius, kompanijos atstovai žurnalistų būrį nusivedė į tamsų kambarėlį su garso izoliacija ir septyniais televizoriais. Keturi iš jų – „Sony“, likę – konkurentų aukščiausios klasės gaminiai palyginimui. Parodę keletą triukų ir paaiškinę apie naudojamas atvaizdavimo technologijas (kurios, žinoma, iškelia juos aukščiau už konkurentus), bendrovės darbuotojai pasiūlė apžiūrėti prekybai paruoštus gaminius.

Atnaujinta „Bravia X9“ 4K raiškos televizorių linija išsiskiria ne tik kokybiškais ekranais, bet ir dizainu: jų korpusas apačioje platėja, taigi žiūrint iš šono televizoriaus forma primena obeliską. Kam ta vieta apačioje naudojama? Garsiakalbiams. Panašu, kad jie to verti.

Prieš atsisveikindami, „Sony“ atstovai pamasažavo žurnalistų ausų būgnelius aukščiausios įmanomos garso kokybės įrašu. Ir... viskas. Deja, labiausiai laukta akimirka taip ir neišaušo – niekas iš užančio taip ir neištraukė „PlayStation 4“, neparodė „Infamous: Second Son“ ar kokio kito laukiamo žaidimo. O buvo laikai, kai „PlayStation“ linija kompanijai buvo brangi kaip sparnai lėktuvui...

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.