„Įžengėme į paprastesnių, trumpesnių, lengviau suprantamų ir greičiau pagaunančių mobiliųjų žaidimų amžių. Dienos, kai buvo varžomasi kuriant kuo didingesnius žaidimus, baigėsi“, – sako technologijų asas, „LeadBot.com“ vadovas Dale Carras.
„Naujas sėkmės raktas – paprastumas. Daugelis dabar atsirandančių žaidimų, skirtų mobiliesiems įrenginiams, apeliuoja į retro vaizdo žavesį, o ne mėgina stebinti sudėtinga struktūra ar įspūdinga grafika. Akivaizdu, kad „Flappy Bird“ sėkmė sugrąžino paprastų žaidimų erą.“
Šis žmogus žino, ką kalba: „LeadBot“ – tai vienas populiariausių pasaulyje mobiliosios reklamos teikimo sprendimų, kuriuo naudojasi 65 000 programėlių kūrėjai iš 150 šalių. Per mėnesį „LeadBot“ parodo 5 mlrd. reklamų, šios kompanijos paslaugomis naudojasi tokių žaidimų kaip „Candy Crush“ ir „Talking Tom“ kūrėjai.
O ir nekreipiant dėmesio į eksperto nuomonę, žaidimukų kūrėjų posūkis primityvios retro stiliaus grafikos ir paprastų žaidimo schemų link akivaizdus. 4 iš 5 „App Store“ per pastarąjį mėnesį pasirodžiusių populiariausių nemokamų žaidimų seka „Flappy Bird“ pėdomis.
Pirmiausia, tai greitai populiarėjanti „Flappy Bird“ kopija „Flappy Wings“, kuri tiesiog prikišamai rodo originalaus žaidimo kūrėjui, kad šventa vieta tuščia nebūna. Išėmęs savo žaidimą jis nė kiek nenuramino įsiaudrinusių žaidėjų nervų (įveikti žaidimuką praktiškai neįmanoma), o viso labo užtvenkė pinigų upę į savo kišenę.
Kiti – „Splashy Fish“, „Flying Circus“, „Wrecking Ball“, „Red Bouncing Ball Spikes“ – iš esmės atkartoja to paties žaidimo logiką, prastą grafiką ir primityvų valdymą. Svarbiausia – visi jie sparčiai populiarėja.
Išvada peršasi savaime: išsitraukę iš kišenės telefoną laisvą akimirką žmonės noriau imasi maigyti susimąstyti neverčiantį primityvų ir nemokamą žaisliuką, negu pasineria į ilgai trunkančių gražių ir brangių žaidimų pasaulį. Taigi, kūrėjai, ar žinutė aiški?