Iš užsienio – pagalbos šauksmas: sutriko „Tele2” ryšys, kompanija jau taiso bėdą

Portalą lrytas.lt penktadienį pasiekė skaitytojo laiškas, kuriame jis skundžiasi „Tele2” ryšiu užsienyje.

Sutriko „Tele 2” ryšys.<br>M.Patašiaus nuotr.
Sutriko „Tele 2” ryšys.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Aug 3, 2018, 7:01 PM

„Šiandieną visą dieną iki pat šiol visoje Europoje neveikia lietuviškasis „Tele2” ryšys. Nemažai žmonių yra keliaujančių ir tai sukelia didelius nepatogumu. Asmeniškai pats negaliu patogiu būdu užsisakyti nakvynės. Neįmanoma pasinaudoti žemėlapiais, susirasti degalinių. Nekalbu apie namiškių susirūpinimą, kai negaliu perduoti dažnai siunčiamų atostogų įspūdžių“, – rašė lrytas.lt skaitytojas

Apie ryšio bėdas socialiniame tinkle „Facebook“ prabilo „Tele2” komunikacijos vadovas Baltijos šalims Andrius Baranauskas.

„Ne tos atostogos, kurios praeina be krizės. Ir va – turim krizę. Dalis „Tele2” klientų užsienyje susiduria su ryšio sutrikimais. Nežinom, kokia dalis, bet panašu, kad sutriko daugiausia 2G ir 3G paslaugos. Kitaip tariant – skambučiai ir SMS žinutės, – rašė A.Baranauskas. – Ką mes darom? Taisom. Problemą žinom ir sprendžiam. Dėl nepatogumų visų labai atsiprašom.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.