Pasak parodos kuratorės Laimos Kreivytės, išeities tašku pasirinkta būtent pirmoji paroda ir jos dalyviai, tuo metu pasivadinę „Vilniaus dvylika“: Aidas Bareikis, Patricija Jurkšaitytė, Leila Kasputienė, Žilvinas Kempinas, Saulius Kruopis, Giedrė Lilienė, Julius Ludavičius, Ieva Martinaitytė-Mediodia, Saulius Mažylis, Audrius Šumskas, Gintautas Vaičys, Raimondas Žilys. Jų parodos pavadinimas vėliau virto grupės vardu, o po „Gerų blogybių“ vėliava eksponavosi ir kiti menininkai. 1992 metais ŠMC surengtoje parodoje „Advento puokštėje“ dalyvavo Deimantas Narkevičius, o 1995 metų parodoje buvusiame sostinės Šiaurės miestelio kultūrnamyje pristatytame „Banginio pilve“ galima buvo pamatyti ir Artūro Railos bei Evaldo Janso darbus.
Kuratorės pasirinkimą nulėmė tai, kad K.Zapkaus studentai kartu dirbo, bandė naujas strategijas, ieškodami savo temų rašė dienoraščius, aktyviai dalyvavo vieni kitų darbų aptarimuose. Jie kūrė ir bendrą diplominį darbą – devynias drobes, sukomponuotas iš devynių stačiakampių. Iš jų tik vienas kūrinys buvo originalas, o kiti – kursiokų darbų kopijos. Ir nors nebuvo leista tokio darbo gintis, tai išryškino nehierarchinį kūrybos ir bendradarbiavimo supratimą, kuris svarbus ir šioje parodoje. Čia nerenkami geriausi ir geriausios, bet žiūrima į bendrą kontekstą ir ieškoma konceptualių sąlyčio taškų.
„Parodos rengimas virto šiuolaikine archeologija su antropologinio tyrimo elementais, – rašo L.Kreivytė, pristatydama sumanymą. – Darbai surinkti iš įvairiausių vietų – sodo namelio, rūsio, mamos dirbtuvės, sesers namų. Instaliacijos ir kūrinių ciklai pristatomi metonimiškai, kai fragmentas atstovauja visumą. Naujausi darbai pasiskolinti iš „Lewben Art Foundation“ ir pačių menininkų. Ekspoziciją papildo fotografijos, straipsniai ir filmai.
„Atvirkščio prasminio pjūvio grupė“ – taip save pavadino grupės nariai 1995 m. žurnale „Jaunimo gretos“. Konceptualaus apvertimo, paradokso, inversijos strategijos aktualios ir šioje parodoje. Kitas svarbus elementas – dialogiškumas, skirtingų kultūrinių tradicijų derinimas. Tai nėra bandymas rekonstruoti istoriją, chronologiškai atkuriant individualias kūrybos trajektorijas. Tai retroaktyvi inversija, sujungianti skirtingų laiko juostų pozityvus ir negatyvus“.
Parodos „Inversija. Blogos gėrybės“ atidarymas – gegužės 7 dieną 18 valandą. Jos organizatorius – „Lewben Art Foundation“ , projekto koordinatorė – Ugnė Bužinskaitė. Paroda veiks iki gegužės 17 dienos.