„Nimfomanės“ rinkodaros specialistai keliauja į Lietuvą

Į Lietuvą atvykstantys filmo „Nimfomanė“ rinkodaros specialistai teigia, jog Larsui von Trierui iš karto patiko jų idėja.

Filmo „Nimfomanė“ plakatas.<br>Organizatorių nuotr.
Filmo „Nimfomanė“ plakatas.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Mar 9, 2015, 4:34 PM, atnaujinta Jan 11, 2018, 3:32 AM

Skandalingojo danų režisieriaus Larso von Triero filmo „Nimfomanė“ rinkodaros specialistai Phillipas Einsteinas Lipski ir Maria Einstein Biilman, žinomi kaip „The Einstein Couple“, atvyksta į Vilnių. Balandžio 1 dieną jie skaitys pranešimą festivalio „Kino pavasaris“ metu, kovo 31–balandžio 2 d., vyksiančioje kino industrijos konferencijoje „Meeting Point – Vilnius“.

Ši pora taip pat sukūrė reklamines kampanijas tokiems garsiems filmams, kaip: „Mergina su drakono tatuiruote“ („The Girl With The Dragon Tattoo“), „Klounas“ („Clown – The Movie“) ar „Karališkas romanas“ („The Royal Affair“).

 Kaip įžanga į būsimą paskaitą – M. Einstein Biilman atsakymai į keletą klausimų.

- Kuo ypatinga filmų rinkodara?

– Tuo, kad patys filmai yra ypatingas produktas – auditorija trokšta apie juos žinoti. Tai – pramoga, o, tarkime, draudimo kompanija – ne. Tad kinas komunikacijai yra parankus. Žiūrovai atvirti filmo rinkodarai ir į ją reaguoja. Tačiau tuo pačiu jie tikisi, kad kokybiškas bus ir filmas, ir jo rinkodaros kampanija.

- Kas sunkiausia kuriant filmo tapatybę?

– Daugiausia įgūdžių reikalauja strategija ir pozicionavimas. Čia padeda mūsų žinios, įgytos dirbant reklamos srityje. Ne kiekvienas gali sukurti rinkodaros strategiją, tik perskaitę scenarijų. Tačiau kartu tai ir smagiausia dalis, nes šis darbas tampa pagrindu.

– Papasakokite, kaip atrodo Jūsų darbo diena.

– Kiekviena diena – vis kitokia. Kartais turime susitikimus ar skaitome scenarijus, kartais – režisuojame fotosesiją, kuriame strategiją ir taip toliau. Bet būtent dėl įvairovės mes ir mėgstame tai, ką darome.

– Kaip gavote pasiūlymą dirbti su filmu „Nimfomanė“?

– Pasiūlė prodiuserė Louise Vesth, su kuria kartu dirbome kurdami rinkodaros kampanijas filmams „Klounas“ ir „Karališkas romanas“. Žinoma, labai apsidžiaugėme. Grįžę namo po susitikimo su režisieriumi, sugalvojome idėją, kuri Larsui iš karto patiko.

– Žiniasklaida sudariusi įspūdį, kad su režisieriumi L. von Trieru sunku dirbti. Kaip sekėsi jums?

– Lengvai. Kaip jau minėjau, jam nuo pat pradžių patiko tai, ką mes siūlome, ir jis mumis besąlygiškai pasitikėjo – visiškai nesikišo į mūsų darbą. Didžiausias iššūkis buvo sukviesti visus aktorius į fotosesiją.

- Kas parduoda filmą – rinkodaros kampanijos kontraversiškumas, paprastumas ar kas nors kita?

– Filmą parduoda kelių dalykų kombinacija: teisingas planavimas, įtikinamumas, sukūrimas to, su kuo auditorija lengvai gali tapatintis, bei aktoriai.

- Ar skiriasi žymaus režisieriaus ir kino naujoko reklamavimas?

– Žinoma, žymesnio režisieriaus filmo rinkodarą kurti lengviau, nes jis jau turi gerbėjų. Tačiau vien jų, norint gauti pelno iš prekybos bilietais, nepakanka. Todėl abiem atvejais svarbu reklamuoti filmą patraukliai kuo didesnei auditorijai.

- Kokiems filmams dirbdami teikiate pirmenybę?

– Iš pradžių kūrėme rinkodarą tik komerciniams filmams, bet dirbdami su „Nimfomane“ supratome, kad tie patys mechanizmai veiksmingi ir autoriniame kine. Juk svarbiausia pasiekti auditoriją. Ir mes žinome, kaip tai padaryti.

- Kokia jūsų mėgstamiausia kolegų sukurta filmo rinkodaros kampanija?

– Juostos „Žmogiška silpnybė“ („Inherent Vice“) kampanija yra išties kažkas naujo.

- Atvykstate į konferenciją „Meeting Point – Vilnius“. Ar tai pirmas kartas, kai viešėsite Lietuvoje? Ko tikitės?

– Taip, tai pirmas kartas. Nekantraujame: sklando gandai, kad Vilnius labai gražus miestas.

Parengė Indrė Audenytė

* * *

Tarptautinė industrijos konferencija „Meeting Point – Vilnius“ vyks kovo 31–balandžio 2 d. Šiemet ji rengiama jau šeštą kartą ir yra didžiausias Vilniaus tarptautinio kino festivalio „Kino pavasaris“ renginys. Be „The Einstein Couple“ konferencijoje dalyvaus ir audiovizualinės rinkodaros ekspertas Arnaud Dupont, Berlyno tarptautinio festivalio atstovas Rytų ir Centrinei Europai Nikolajus Nikitinas, nepriklausoma kino kuratorė Liudmila Cvikova, o įkvepiančia patirtimi dalinsis festivalyje dalyvaujantys garsūs kino kūrėjai.

Specialiai lietuviams skirtoje dienoje „Zero Day“, kovo 31 d., pranešimus skaitys Lietuvos startuolių bendruomenės atstovai, masinio finansavimo patirtį turintys kino kūrėjai, rinkodaros specialistai.  Konferencija rengia VšĮ „Versli Lietuva“, Kūrybiškos Europos biuro Lietuvoje MEDIA skyrius, Lietuvos kino centras, progreso konferencija „Login“.

Apie festivalį

20-asis Vilniaus tarptautinis kino festivalis „Kino pavasaris“ vyks 2015 m. kovo 19–balandžio 2 dienomis. Tai – didžiausias kino renginys Lietuvoje, pernai pritraukęs beveik 100 tūkst. žiūrovų, ir vienas ryškiausių kino festivalių Rytų Europoje. Šiemet „Kino pavasaryje“ bus parodyta maždaug 270 filmų, kuriuos festivalio atstovai atrinko, per metus aplankę daugiau nei 30 tarptautinių festivalių. Daugiau informacijos: www.kinopavasaris.lt

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.