Anot kritikės, solistė ir klastingas savo partijos vietas sugebėjo atlikti skoningai, sužibėjo nuostabia itališka tartimi. Be to, šalia jos buvo idealus partneris – gražaus balso ir nepriekaištingos technikos italų tenoras Andrea Care. „Dainininkus siejo ypatingas vidinis ryšys. Jiems pavyko išvengti verizmui būdingų perspaustų emocijų – visada dainuoti elegantiškai“, – dėsto kritikė.
Fedora – naujas tragiškas Asmik personažas įspūdingoje jos sukurtų moterų galerijoje. Fedora įsimyli savo sužadėtinio žudiką, bet prieš tai pasmerkia mirčiai jo brolį ir motiną. Kai mylimasis tai sužino, Fedora nusižudo.
Šį pusmetį išskirtinai reikšminga solistei taps ir Mari partija Albano Bergo operoje „Vocekas“. Vasario pradžioje šios operos ištraukas A.Grigorian atliks Majamyje su Michaelo Tilsono Thomaso diriguojamu San Francisko simfoniniu orkestru, o vasarą debiutuos Mari vaidmeniu Zalcburgo festivalio premjeroje. Tai etapiniai jos karjeros įvykiai.
„Voceką“ Zalcburge statys rusų dirigentas Vladimiras Jurowskis su iškiliu šiuolaikinio meno kūrėju Williamu Kentridge‘u, šįkart tapsiančiu ir režisieriumi. Voceką dainuos garsus vokiečių baritonas Matthias Goerne, spektaklyje grieš Vienos filharmonijos orkestras.
Pavasarį dukters susilaukusi A.Grigorian jau dirba netausodama jėgų. Iš karto po spektaklių Stokholme jos laukia Tatjanos partija Maskvos didžiojo teatro „Eugenijuje Onegine“, režisuotame Dmitrijaus Černiakovo, bei Vysbadeno teatro spektaklyje, režisuotame artistės vyro Vasilijaus Barchatovo.
O Kalėdų proga artistė nutarė pailsėti nuo operų ir nudžiuginti lietuvių publiką. Gruodžio 29 d. Nacionalinėje filharmonijoje, 30 d. Kauno filharmonijoje skambės jos kartu su pianistu Feliksu Zakrevskiu atliekamos S.Barberio ir A.Bergo dainos, S.Rachmaninovo Romansai.
Parengė Asta Andrikonytė