Prie rekonstruotos Kauno autobusų stoties Bažnyčios gatvėje naujai buvo išgrįsta įvaža. Ji išklota plytelėmis.
Greta stoties gyvenantis Augustinas Ramuckas pasakojo, kad jau prieš kurį laiką pastebėjo, jog plytelės ėmė skilinėti ir trupėti.
„Keista, kad nauja danga taip greitai ėmė skilinėti. Matyt, darbai atlikti prastai“, – svarstė kaunietis.
Panaši situacija ir A.Mickevičiaus gatvėje. Jos atkarpoje, kuri kertasi su Laisvės alėja, taip pat ėmė skilti naujos plytelės.
„Ką tik džiaugėmės atnaujinta alėjos dalimi ir naujai plytelėmis išgrįsta A.Mickevičiaus gatvės atkarpa. Tačiau matydami, kaip greitai jos ėmė skilinėti, pradėjome svarstyti, kas dėl to kaltas, – prasta danga ar nemokšos darbininkai?“ – kalbėjo kaunietis Rimantas Mickevičius.
Kauno savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas teigė, kad autobusų stoties atnaujinimo projektą rengė jos savininkai, vėliau jį perdavę miestui.
„Įvyko nesusipratimas. Įvaža, kuria važiuoja automobiliai, buvo išklota per silpnomis plytelėmis. Jos neatlaikė svorio. Artimiausiu metu jos bus pakeistos“, – sakė G.Petrauskas.
Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis teigė, kad dėl skylančių plytelių A.Mickevičiaus gatvėje jau pareiškė pretenzijų jas klojusiai bendrovei.
„Defektus taisys darbus atlikusi bendrovė. Ji paviršiaus darbams yra suteikusi 5 metų garantiją. Kadangi plytelės skyla, akivaizdu, kad darbai atlikti nekokybiškai“, – sakė A.Pakalniškis.
Paskelbtas konkursas neįvyko
Pirmąją Laisvės alėjos atkarpos dalį rekonstravo įmonės „Autokausta“, „Autokausta keliai“ ir „A.C.B.“. Darbai kainavo 5 milijonus eurų.
Kauno miesto savivaldybė birželio mėnesį skelbė konkursą, kuriame kvietė dalyvauti įmones, norinčias atlikti likusios Laisvės alėjos dalies rekonstrukcijos darbus.
Konkurse dalyvavo 4 įmonės, bet jis neįvyko, nes įmonių pasiūlytos kainos buvo didesnės nei rekonstrukcijai skirta pinigų suma – 11,8 mln. eurų.
Naujas konkursas turėtų vykti rugpjūčio 9 dieną.