Gatvių remontas Vilniuje: valdžia giriasi, vairuotojai kreivai šypsosi

Vasaros kelininkų darbus įvertins jau po poros savaičių į Vilnių suvažiavusių automobilių važiuoklės ir padangos. O ar mašinoms įtinka asfaltuotos gatvės, geriausiai atsakys automobilių servisų meistrai.

V.Jurkūno piešinys. 
V.Jurkūno piešinys. 
Asfalto klojimas Geležinio Vilko gat.kelių remontas<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Asfalto klojimas Geležinio Vilko gat.kelių remontas<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Asfalto klojimas Geležinio Vilko gat.kelių remontas<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Asfalto klojimas Geležinio Vilko gat.kelių remontas<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Asfalto klojimas Geležinio Vilko gat.kelių remontas<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Asfalto klojimas Geležinio Vilko gat.kelių remontas<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Asfalto klojimas Geležinio Vilko gat.kelių remontas<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Asfalto klojimas Geležinio Vilko gat.kelių remontas<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Asfalto klojimas Geležinio Vilko gat.kelių remontas<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Asfalto klojimas Geležinio Vilko gat.kelių remontas<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

Aug 20, 2017, 10:44 AM, atnaujinta Aug 20, 2017, 11:07 AM

Žvelgiant į priekį galima nesunkiai atspėti, kad labiausiai valdžia girsis išasfaltuota Geležinio Vilko gatve.

Vardydami, kiek kilometrų gatvių suremontuota, valdininkai minės, kaip sumažėjo eismo spūstys Geležinio Vilko gatvėje, kad joje nebeliko duobių.

Bet tereikia trumpai pavartyti popierius, kad įsitikintum, jog antros pagal ilgį gatvės ištisinio asfaltavimo būdu suremontuota visai nedaug – vos 2500 metrų iš 11 kilometrų. Tai – nuo Lietuvos edukologijos universiteto tilto iki viaduko į A.Goštauto gatvę bei nuo Gerosios Vilties iki V.Pietario gatvių.

Kitose gatvėse ištisinio asfaltavimo atkarpos, viršijančios kilometrą, – vos šešios. Daugiausia ištisiniu asfalto sluoksniu užpilama vos 200 ar 400 metrų gatvės atkarpa.

 

Tad nesuklystume pasakę, kad tai skurdo gatvių remontas. O visur kitur – vien lopai.

Toje pačioje Geležinio Vilko gatvėje – daugybė lopų. O šalia Baltupių kelininkai šioje gatvėje freza išgremžė gilias duobes, paliko aštrius kraštus.

Kelias dienas tos duobės piktino vairuotojus, kaip ir tos pačios frezos palikta įduba Savanorių prospekto ir Žemaitės gatvės sankryžoje. Ji nedingo praėjusį savaitgalį, nedirbo kelininkai pirmadienį ir, aišku, per Žolinę.

Trankėsi autobusai ir troleibusai, lengvieji automobiliai.

O atrodo taip paprasta: jeigu matai, kad nebespėsi asfaltuoti gatvės, nereikia kelioms dienoms palikti gilių pavojingų duobių. Juk darbus nesunku planuoti, kai tam palankūs orai.

Tačiau kelininkai, palikdami spąstus vairuotojams, nori pademonstruoti, kad jie dirba – prismaigsto ženklų, kurie it paminklai lieka ir po remonto. Esą grožėkitės visi.

Pradėjęs kalbą apie darbų kokybę, iš karto būsi išjuoktas. Esą nesi specialistas, tai neplėšyk gerklės.

Tačiau vairuotojai jau pajuto, kad naujas asfaltas tunelyje po Seimo rūmais nėra lygus.

Dar baisiau atrodo Šilo gatvė, kur byra kelkraščių asfaltas. Pažvelgus į „suremontuotą“ D.Gerbutavičiaus gatvę atrodo, kad kelininkai tiesiog semtuvu užpylė asfalto ir net kojomis sutrypti patingėjo.

Kritikos strėlės buvo laidomos į negrabiai asfaltuotus Vingio parko takus, daugumoje gatvių vairuotojai pastebėjo ne tik lopų, bet ir kauburių.

Ir visa tai tiktai tam, kad kitą pavasarį vėl duobių nusėtose gatvėse pamatytume ryškiaspalves kelininkų liemenes.

Nes mes per žiemą jų labai pasiilgsime.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.