Teigiama, kad situacija tampa ypač nepalanki ikimokyklinio, priešmokyklinio bei pradinio ugdymo įstaigose, nes būtent jos dirba kontaktiniu būdu (kitose įstaigose vykdomas ir nuotolinis ugdymas).
„Remiantis lapkričio 4 d. Vyriausybės nutarimu lopšeliai – darželiai ir pradinės mokyklos dirba kontaktiniu būdu. Tačiau praėjus daugiau nei trims savaitėms, situacija katastrofiškai prastėja: švietimo įstaigose užsikrėtimų skaičius sparčiai didėja, serga ir mokiniai, ir mokytojai. Todėl kyla klausimas, ar verta rizikuoti mokinių, mokytojų sveikata ir tęsti darbą gyvai? Ar taip augant susirgusių mokytojų skaičiui bus kam mokyti net ir nuotoliniu būdu?“- pranešime cituojamas LŠDPS pirmininkas Andrius Navickas.
Elektrėnų „Ąžuolyno“ progimnazijos anglų kalbos mokytojas Aivaras Dočkus, pats ką tik persirgęs COVID-19, teigė, kad „karantinas turi būti karantinas, o ne parodija.“
„Turime informacijos, jog savivaldybių švietimo skyriai daro didžiulį spaudimą švietimo įstaigų administracijoms tęsti mokymą tiesiogiai ir reikalauja kuo skubiau grįžti į mokyklas. Gal Švietimo, mokslo ir sporto ministerija duoda tokius nurodymus savivaldybėms?“ – sakė A.Dočkus.
LŠDPS Vilniaus miesto susivienijimo pirmininkės Jurgitos Kiškienės nuomone, mokytojai ir tėvai turi žinoti, kokia situacija švietimo įstaigoje yra iš tikrųjų, ir kartu spręsti, kokį toliau ugdymą vykdyti.
„Žinome ne vieną atvejį, kai mokyklos administracija slepia realius faktus dėl užsikrėtusiųjų įstaigoje. O tėvai, nežinodami situacijos, ramiai išleidžia vaikus į mokyklą ar darželį“, – teigė mokytoja.
LŠDPS prašė I.Šimonytės kuo skubiau iš naujo vertinti situaciją dėl tolimesnio švietimo įstaigų darbo ir svarstyti galimybę dirbti tik nuotoliniu būdu.