​„City Service“ įmonių grupė stiprina skaitmeninės rinkodaros pajėgumus

Sausio 18 d. prie „City Service“ įmonių grupės prisijungė skaitmeninės rinkodaros ekspertas Simonas Bartkus, tapęs bendrovės rinkodaros ir komunikacijos vadovu. Jis bus atsakingas už rinkodaros ir komunikacijos strategiją, naujų produktų ir paslaugų plėtrą bei skaitmeninių rinkodaros kanalų vystymą Lietuvos bei Latvijos rinkose.

Simonas Bartkus.
Simonas Bartkus.

Lrytas.lt

Jan 20, 2021, 12:43 PM, atnaujinta Jan 20, 2021, 12:43 PM

Praėjusiais metais „City Service“ įmonių grupė, Lietuvoje valdanti daugiabučių namų priežiūros įmonę „Mano BŪSTAS“, o Latvijoje – „Latvijas Namsaimnieks“, paslaugas klientams pradėjo teikti pagal naują veiklos modelį.

Pagrindinis jo principas – visus klientų klausimus fiksuoti skaitmeninėje duomenų bazėje, už kurių sprendimą atsakingi kvalifikuoti savo srities specialistai.

S.Bartkus kuruos daugiabučių namų ir komercinių objektų skaitmeninės rinkodaros projektus, o taip pat bus atsakingas už klientams skirtų savitarnos svetainių ir mobilių aplikacijų „eBŪSTAS“ bei „eCSE“ plėtrą ir darbų užsakymų platformos „PortalPRO“ skaitmeninės rinkodaros sprendimus.

„Mūsų siekis – tapti modernia, skaitmeninėmis technologijomis paremta kompanija, kuri klientams teikia tik aukščiausios kokybės paslaugas. Technologijų proveržio amžiuje tai galima pasiekti tik pasitelkus tinkamus skaitmeninius įrankius bei sistemas.

Džiaugiuosi, kad įmonės kuriamu bei jau įgyvendinamu nauju veiklos modeliu patikėjo ir prie komandos prisijungė patyręs skaitmeninės rinkodaros ekspertas S.Bartkus.

Tikiu, kad jo turima patirtis padės vystyti esamus ir naujus produktus mūsų klientams bei ženkliai prisidės plėtojant skaitmeninius rinkodaros kanalus tiek Lietuvoje, tiek ir Latvijoje“, – sako „City Service“ generalinis direktorius Vytautas Turonis.

„Skaitmeninės technologijos, įrankiai ir su jais koreliuojantys rinkodaros sprendimai šiandien yra vieni esminių dalykų tvariose, į klientą orientuotose kompanijose. Neabejoju, kad savo sukauptą patirtį ir žinias galėsiu bei gebėsiu pritaikyti ir daugiabučių namų priežiūros sektoriuje, kuriame vis daugiau klientų kokybiškas paslaugas pageidauja gauti greitai, lengvai arba tiesiog vieno mygtuko paspaudimu.

Todėl vienas pagrindinių mano tikslų – sukurti ir plėtoti skaitmeninius produktus bei įrankius, kurie būtų ne tik inovatyvūs ir patogūs, bet ir naudingi įmonių grupės klientams“, – teigia S.Bartkus.

Daugiau nei 15 metų patirtį turintis S.Bartkus anksčiau rinkodaros vadovo pareigas ėjo tarptautinėje įmonė „Circle-K“, skrydžių bendrovėje „Small Planet Airlines“, vadovavo Tarptautinio Vilniaus oro uosto ir bendrovės „Air Lituanica“ komercijos departamentams, o pastaruosius keletą metų konsultavo Lietuvos ir užsienio aviacijos kompanijas. 2009 – 2016 jis užėmė Lietuvos rinkodaros asociacijos valdybos pirmininko pareigas, nuo 2016 – šios asociacijos garbės narys.

S.Bartkus Vilniaus universitete yra įgyjęs ekonomikos magistro laipsnį, o JAV Stanfordo universitete baigė skaitmeninės rinkodaros ir strateginės rinkodaros valdymo programas.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.