BPC kreipiasi į skambinančius asmenis ir prašo suteikti kuo aiškesnę bei tikslesnę informaciją apie įvykius

Bendrasis pagalbos centras (BPC) prašo skambinančius gyventojus operatoriams pateikti kuo aiškesnę ir tikslesnę informaciją apie įvykius.

BPC kreipiasi į skambinančius asmenis ir prašo suteikti kuo aiškesnę bei tikslesnę informaciją apie įvykius.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
BPC kreipiasi į skambinančius asmenis ir prašo suteikti kuo aiškesnę bei tikslesnę informaciją apie įvykius.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
BPC kreipiasi į skambinančius asmenis ir prašo suteikti kuo aiškesnę bei tikslesnę informaciją apie įvykius.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
BPC kreipiasi į skambinančius asmenis ir prašo suteikti kuo aiškesnę bei tikslesnę informaciją apie įvykius.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
BPC kreipiasi į skambinančius asmenis ir prašo suteikti kuo aiškesnę bei tikslesnę informaciją apie įvykius.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
BPC kreipiasi į skambinančius asmenis ir prašo suteikti kuo aiškesnę bei tikslesnę informaciją apie įvykius.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
BPC kreipiasi į skambinančius asmenis ir prašo suteikti kuo aiškesnę bei tikslesnę informaciją apie įvykius.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
BPC kreipiasi į skambinančius asmenis ir prašo suteikti kuo aiškesnę bei tikslesnę informaciją apie įvykius.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Mar 5, 2022, 6:59 AM

Kaip sektiną pavyzdį BPC nurodo praėjusį penktadienį užregistruotą įvykį Alytaus rajone, kai paskambinęs vyras pranešė apie nuo kelio nuvažiavusį automobilį, kurio vairuotojui sutriko sveikata.

Pokalbis su BPC operatore truko vos 48 sekundes, bet per jas įvykio liudininkas Laimutis spėjo pranešti visą tokiais atvejais būtiną informaciją: tikslią įvykio vietą, automobilio markę, modelį, valstybinį registracijos numerį, pirminį vairuotojo būklės įvertinimą.

Remiantis šiais duomenimis, pranešimai apie pagalbos poreikį nedelsiant buvo perduoti greitajai medicinos pagalbai bei policijai. Į įvykio vietą atskubėję medikai, įtardami insultą, išvežė už vairo sėdėjusį vyrą į ligoninę.

„Numeriu 112 paskambinęs liudininkas elgėsi taip, kaip ir turėjo pasielgti atsakingas bei pilietiškas žmogus: pamatęs nuo kelio nuvažiavusį automobilį sustojo, įvertino situaciją ir iškvietė pagalbą. Jo dėka reikiama pagalba buvo suteikta greitai ir tiksliai“, – rašoma BPC pranešime.

Pasak BPC, situacija galėjo būti daug sudėtingesnė, jei jis būtų pravažiavęs pro šalį, nuvažiavęs nuo įvykio vietos kelis kilometrus, o tada paskambinęs numeriu 112 ir pranešęs, jog matė pakelėje nuo kelio nuvažiavusį automobilį, bet neįsidėmėjęs nei jo markės, nei numerio ir nežinąs, ar viduje buvo žmonių.

Gelbėtojai sako, kad tokių situacijų būna nemažai, tokie pranešėjai paprastai sako, kad jie jau savo pareigą atlikę ir pranešę.

BPC teigia, kad tokiu atveju, kai neturima visos informacijos, pagalbos prašymas perduodamas trims pagalbos tarnyboms: policijai, priešgaisrinei gelbėjimo tarnybai ir greitajai medicinos pagalbai.

„Nors gal jų įvykio vietoje visai ir nereikia, nes automobilyje nėra prispaustų, nukentėjusių žmonių. Tarnybos gaišta laiką, kai jos galbūt reikalingesnės kitoje vietoje“, – teigia BPC.

Būna ir liūdnesnių atvejų, kai vienos greitosios medicinos pagalbos brigados nelaimės vietoje nepakanka. Užuot iš karto išsiuntus reikiamą pajėgų kiekį, tenka laukti atvykstančių papildomų pajėgų, gaišti tokiose situacijose ir taip brangų laiką.

Todėl Bendrasis pagalbos centras yra labai dėkingas tiems žmonėms, kurie atlieka savo pilietinę pareigą iki galo: ne tik paskambina numeriu 112, bet ir suteikia visą reikiamą informaciją.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.