Liepą Kauno miesto savivaldybė kartu su Susisiekimo ministerija kreipėsi į Finansų ministeriją prašydamos rasti ir skirti lėšų naujo automobilių tilto Kaune statyboms. Tačiau, atsakydama į šį prašymą, Finansų ministerija tuomet nurodė, kad papildomų lėšų naujam tiltui neturima.
Kauno savivalda, įsivertinusi lėšų poreikį, numato, kad iš valstybės biudžeto būtų reikalingi papildomi 10 mln. eurų Kėdainių tilto statybai. Tuo tarpu parlamentaras M. Matijošaitis sako, kad atrasti papildomų lėšų naujam tiltui Kaune būtų galima perskirsčius biudžetą. „Noriu paskatinti Vyriausybę prisidėti prie šio tilto projekto įgyvendinimo, nes kartu su savivaldybe pradėtos Kėdainių tilto statybos gali turėti itin didelę socioekonominę reikšmę ir palengvinti Kauno gyvenimą. Tai kompleksinis sprendimas, o šis objektas – labai svarbus Kaunui“, – pranešime sako Seimo narys M. Matijošaitis.
Pažymėtina, kad šiuo metu, norint iš Kauno miesto šiaurinių rajonų nuvažiuoti į pietinius miesto rajonus, vairuotojams dažniausiai tenka važiuoti P. Vileišio ir Vytauto Didžiojo tiltais, kertant Kauno miesto Senamiestį.
Skaičiuojama, kad dėl šios priežasties tranzitinio eismo srautas Kauno miesto Senamiestyje darbo dienomis siekia net 4 000 automobilių per valandą.