Birželio 13-osios vakarą „Audi A5” vairavusio L.Tamošaičio sunkiai sužeistos „Opel Corsa“ 24 metų vairuotojos Indrės Saldytės tėvas Vilius Saldys į avarijos vietą atvyko maždaug po 10 minučių – vyras tvirtino matęs ne vieną, o du policijos ekipažus. Kiekvieną jų sudaro po du pareigūnus.
Greitoji pagalba tuo metu dar nebuvo atvažiavusi.
Tačiau policininkams pavyko įtikinti prokurorus, jog antras Kėdainių policijos komisariato ekipažas atvyko gerokai vėliau, greitajai pagalbai jau išvežus I.Saldytę į ligoninę.
Pareigūnai iš vėliau atvykusio antro ekipažo tvirtino nematę, kaip 24 metų L.Tamošaitis paspruko, nepadėję jam pabėgti. Manoma, jog L.Tamošaitis galėjo būti neblaivus.
Pirmo ekipažo vyriausiasis patrulis 39 metų Donatas Šimkus aiškino buvęs prie sumaitotų automobilių, atlikęs matavimus ir kitas užduotis, todėl smalsuolių būryje L.Tamošaičio neišvydo.
D.Šimkui iš pradžių buvo pareikšti įtarimai piktnaudžiavimo byloje, tačiau vėliau jie panaikinti.
Vienintele įtariamąja liko tyrėja R.Stankutė – liudininkai patvirtino, jog ji po avarijos bendravo su L.Tamošaičiu, kuris neilgai trukus paspruko.
Tačiau L.Tamošaičio bendradarbių žodžiai ir veiksmai kelia didelių abejonių.
Kelių chuliganu virtęs patrulis L.Tamošatis ir kartu važiavusi jo artima draugė, Kėdainių vyriausioji patrulė 22 metų Kristina Boguševičiūtė po susidūrimo dar kurį laiką sukinėjosi į avarijos vietą subėgusių dotnuviečių būryje.
Paskui jie skirtingais keliais pasiekė už 15 kilometrų nuo Dotnuvos esantį Krakių miestelį, kuriame abu gyvena.
„Neįtikėtina, kad pareigūnai nepastebėjo ar neatpažino savo kolegos – žmonių prie automobilių nebuvo labai daug. Galbūt suveikė pažintys, padėjusios policininkams išvengti atsakomybės“, – stebėjosi I.Saldytė.
Pasak Kauno prokuroro Ričardo Gailevičiaus, atvykę į avariją pareigūnai žinojo, kad „Audi A5“ naudojasi L.Tamošaitis. Greitai buvo nustatyta, kad jis yra ir šios mašinos savininkas.
R.Stankutė ir D.Šimkus po eismo įvykio nuvažiavo į Krakes, bet namuose L.Tamošaičio esą nerado.
Neatmetama, kad tuo metu galėjo būti derinama avariją sukėlusio patrulio versija – kaltę dėl eismo įvykio iš pradžių bandė prisiimti vietos girtuoklis.
Prispirtas įrodymų, L.Tamošaitis prisipažino sėdėjęs prie vairo, tačiau kraujo duoti į ligoninę jis atvyko tik praėjus beveik parai nuo avarijos – jei organizme alkoholio buvo, per tą laiką jis išgaravo.
Po avarijos I.Saldytė buvo praradusi sąmonę. Mergina jau ištvėrė penkias sudėtingas operacijas, tačiau gali prireikti dar penkių.
L.Tamošaitis rėžėsi į merginos vairuojamą „Opel Corsa“, važiuodamas ta pačia kryptimi, beveik tris kartus viršydamas greitį. I.Saldytė leistino greičio neviršijo.
Bejėgiškos būklės auka nepasirūpino nei patrulis, nei jo draugė policininkė K.Boguševičiūtė – pagalbą iškvietė kiti žmonės.
Po gėdingo įvykio L.Tamošaitis, K.Boguševičiūtė, R.Stankutė ir D.Šimkus buvo atleisti iš darbo.