Iš pradžių pranešimas 32 metų marijampoliečiui nesukėlė jokio įtarimo – neva bankas žinute informuoja klientą, kad jis turi atnaujinti savo paskyrą.
Kai vyras įvykdė nurodymus, iš jo sąskaitos dingo 1300 eurų.
Policijos pareigūnai viešoje erdvėje ne kartą skelbė apie naujus sukčiavimo būdus, kai aferistai, prašydami atnaujinti paskyrą, dangstosi kokio nors banko vardu.
Pranešime būna pateikta nuoroda, kurią atsidaręs klastos neįtariantis žmogus patenka į suklastotą tinklalapį ir jame surašo prisijungimo prie elektroninės bankininkystės duomenis.
Tuos duomenis gavę sukčiai sukuria „Smart-ID“ paskyrą, prisijungia prie savo aukų elektroninės bankininkystės paskyros ir be vargo pasisavina pinigus.
Pareigūnai įspėja gavus tokias žinutes nespausti nuorodos.
Bankai klientams, besinaudojantiems elektronine bankininkyste, tinklalapiuose nuolat primena, kad jokios paskyrų atnaujinimo programėlės nėra siuntinėjamos, tačiau iš svetimų klaidų pasimoko retas.