Sukčiai šiauliečio sąskaitą ištuštino per internetinę programą

Patikėjęs jam į mobiliojo ryšio telefoną atsiųsta kenkėjiška programa 53 metų šiaulietis prarado banko sąskaitoje laikytas santaupas.

 Jam į mobiliojo ryšio telefoną atsiųstą elektroninės bankininkystės programos užklausą šiaulietis galėjo išjungti tik suvedęs PIN kodus.<br> D.Umbraso asociatyvi nuotrauka
 Jam į mobiliojo ryšio telefoną atsiųstą elektroninės bankininkystės programos užklausą šiaulietis galėjo išjungti tik suvedęs PIN kodus.<br> D.Umbraso asociatyvi nuotrauka
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 22, 2019, 11:13 AM

Pareiškimą policijai vyras paaiškino, kad šeštadienį vakare jis į savo mobiliojo ryšio telefoną gavo SEB banko elektroninės bankininkystės programos Smart ID patvirtinimo užklausą.

Šios užklausos išjungti šiaulietis negalėjo, nes ji nuolat atsinaujindavo, reikalaudama suvesti PIN kodus.

Netekęs kantrybės vyras padarė tai, ko buvo reikalaujama. Suvedus PIN2 kodą programą pavyko uždaryti.

Po kurio laiko patikrinęs banko sąskaitą šiaulietis pamatė, kad iš jo sąskaitos banke dingo tūkstantis 790 eurų. Jie buvo pervesti į nepažįstamo asmens sąskaitą.

Supratęs, kad jo banko sąskaitą ištuštino sukčiai, šiaulietis kreipėsi į policiją.

Dėl neteisėto elektroninės mokėjimo priemonės ar jos duomenų panaudojimo pradėtas ikiteisminis tyrimas.

Už tokį nusikaltimą baudžiama bauda arba areštu, arba laisvės atėmimu iki šešerių metų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.