Japonija, sparčiai perimdama vakarietiškus vartojimo įpročius ir mitybos kultūrą, Lietuvos gamintojams tampa viena perspektyviausių rinkų eksporto plėtrai, tad dedamos visos pastangos plėsti bendradarbiavimą ir nuolat palaikyti ryšius su šia šalimi. Parodoje „Foodex Japan“ – puiki galimybė ne tik gamintojams iš Lietuvos skintis kelią į šios šalies rinką, bet ir politikams stiprinti dvišalius ryšius.
Jungtiniame nacionaliniame Lietuvos stende uždaroji akcinė bendrovė „Vis Aqua“ parodos lankytojams pristatys natūralų mineralinį vandenį, bendrovė „Volfas Engelman“ – gaiviuosius gėrimus, „Appiproduktai“ kvies paragauti lietuviško medaus, propolio, bičių duonelės, žiedadulkių ir bičių pienelio, taip pat įdomių bičių produktų kvies paragauti ir Regina Šerkšnienė.
Paukštienos gaminius pristatys KG Group, o akcinė bendrovė „Pieno žvaigždės“ vilios sūriu, mocarela, lydytu sūriu, sviesu, desertais, varške, sūrio lazdelėmis.
Ekologišką, be konservantų kečupą, majonezą, BBQ padažus pristatys bendrovė „Daumantai“, „Javinė“ pateiks užkandžių liniją (duoniukai, javainiai ir kt.), o bendrovė „Varėnos pienelis“ kvies parodos lankytojus ragauti varškės sūrelių, ragelių ir veganiškų produktų. Savo gaminius pristatyts ir „Auga Group“.
2018 m. „Foodex Japan“ apsilankė daugiau kaip 85 tūkst. lankytojų, dalyvavo 3466 dalyvių iš 83 pasaulio šalių.
Jau 44-tąjį kartą rengiamoje parodoje planuojama sulaukti dar daugiau lankytojų ir parodos dalyvių, kurie aktyviai domisi naujausiomis maisto ir gėrimų pramonės technologijomis bei parodoje pristatoma produkcija.