Pranešama, kad naujasis metodas pagrindinį dėmesį skirs ne
pačiam skaičiavimo procesui, bet kasdienių situacijų pavertimui
matematinėmis problemomis, sunkiausius skaičiavimo veiksmus
atliekant kompiuterių pagalba.
Vaikai, pavyzdžiui, mokysis suskaičiuoti, kiek estiškų žodžių
jie žino, naudojantis statistinėmis ir tikimybių teorijomis. Toks
metodas galėtų būti taikomas jau trečioje klasėje, tačiau
eksperimentas bus atliekamas su šeštų-devintų klasių moksleiviais.
„Turime pradėti svarstyti, koks išsilavinimas bus pasaulyje,
kur didžiausią vaidmenį vaidina ne informacijos radimas, bet jos
įprasminimas“, - teigė Estijos švietimo ministras
Jaakas Aaviksoo.
Naują metodą ištobulino britų švietimo novatorius Conradas Wolframas.
Estija eksperimentui buvo pasirinkta
dėl nedidelio dydžio ir stiprių matematinių bei informacinių
pajėgumų.