Iš siaubo namų ištrūkusiai A. Berry – dispečerio keiksmai (audio)

Pagrobimą Klivlande išgyvenusi Amandai Berry iš pagalbos telefonu atsiliepusio dispečerio išgirdo riebų įžeidimą. Pokalbio pabaigoje jis dešimt metų nelaisvėje kankintą moterį pavadino „sup**** kale“. Dėl pokalbio įrašo pabaigoje nelabai aiškiai nuskambėjusios įžeidžiančios frazės pradėtas tyrimas. Pagalbos telefonu atsiliepęs vyras jau anksčiau buvo kritikuojamas už tai, kad padėjo telefoną ir nepalaikė ryšio su nukentėjusiąja, kol pas ją atvyks pagalba, rašo „Daily Mail“.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2013-05-21 18:05, atnaujinta 2018-03-06 11:07

Padedama kaimyno A. Berry ištrūko iš siaubo namų ir tučtuojau iš kaimyno telefono surinko pagalbos tarnybos numerį. Paviešinus dramatiško pokalbio įrašą, daug kam pasirodė, kad būdas, kaip su A. Berry kalbėjo dispečeris, buvo netinkamas. Jis nebandė nuraminti išsigandusios moters, o pokalbio pabaigoje prieš padėdamas ragelį sumurmėjo „sup**** kalė“.

Pokalbis truko dvi minutes. A. Berry šaukė pro ašaras, kas ji tokia, kad dešimt metų buvo pagrobta, o dispečeris ne kartą abejingai atšovė, kad visa tai sakytų tai policijai, kai ji atvažiuos.

Pateikiame A. Berry ir pagalbos telefono dispečerio pokalbio įrašo šifruotę.

Skambintoja: Padėkite man. Aš Amanda Berry.

Dispečeris: Jums reikia policijos, ugniagesių, greitosios?

Skambintoja: Man reikia policijos.

Dispečeris: Gerai, ir kas vyksta?

Skambintoja: Aš buvau pagrobta, buvau dingusi 10 metų, ir aš esu, aš esu čia, aš dabar laisva.

Dispečeris: Gerai, ir koks jūsų adresas?

Skambintoja: 2207 Seymour Avenue.

Dispečeris: 2207 Seymour. Panašu, kad skambinate man iš 2210.

Skambintoja: Ką?

Dispečeris: Panašu, kad skambinate man iš 2210.

Skambintoja: Aš negirdžiu jūsų.

Dispečeris: Panašu, kad skambinate man iš Seymour 2210.

Skambintoja: Aš kitoje gatvės pusėje. Aš naudojuosi telefonu.

Dispečeris: Gerai, likite pas tuos kaimynus. Kalbėkitės su policija, kai jie atvyks.

Girdėti kaip skambintoja verkia.

Dispečeris: Gerai, kalbėkitės su policija, kai jie atvyks.

Skambintoja: Gerai. Alio?

Dispečeris: Gerai, kalbėkitės su policija, kai jie atvyks.

Skambintoja: Gerai..

Dispečeris: Mes juos išsiųsime, kai tik gausime mašiną.

Skambintoja: Ne, man reikia jų, kol jis negrįžo.

Dispečeris: Viskas gerai, mes išsiųsime juos, gerai?

Skambintoja: Gerai, turiu omeny, kad...

Dispečeris: Kas tas bičas, kurį jūs kaltinate – kas tas bičas, kuris išėjo?

Skambintoja: Em, jis vardu Arielis Castro.

Dispečeris: Gerai. Kiek jam metų?

Skambintoja: Lyg ir 52.

Dispečeris: Ir, em...

Skambintoja: Aš Amanda Berry. Apie mane buvo rašoma pastaruosius 10 metų.

Dispečeris: Aš suprantu, aš suprantu tai, brangioji. Gal galite pakartoti, kuo jis vardu?

Skambintoja: Em, Arielis Castro.

Dispečeris: Ir jis baltaodis, juodaodis ar ispanų kilmės?

Skambintoja: A, ispanų.

Dispečeris: Ką jis apsirengęs?

Skambintoja (susijaudinusi): Aš nežinau, nes dabar jo čia nėra. Todėl aš ir pabėgau.

Dispečeris: Kai jis išėjo, ką buvo apsivilkęs?

Skambintoja: Kas žino...

Dispečeris: Policija pakeliui, kalbėkitės su jais, kai jie atvyks.

Skambintoja: Ką? Aš – gerai.

Dispečeris: Aš jums sakau, kad jie pakeliui. Kalbėkitės su jais, kai jie atvyks, gerai.

Skambintoja: Viskas gerai, gerai. Iki.

Po šio pokalbio įraše girdėti, kaip padėdamas ragelį dispečeris pavadina skambintoją kale.

Parengė Jurgita Noreikienė

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.